گروه تایپ اوا با بهره گیری از همکاران تایپیست متخصص و متعهد کار تایپ مدارک و اسناد دستنویس شما را انجام میدهند.همچنین کار ورود و ثبت اطلاعات در یک بانک اطلاعاتی،شامل شماره تماس،ادرس و…نیز در نرم افزار اکسل انجام میشود.

کافیست تنها با یک تماس از محل کار و یا منزل و ثبت سفارش خود،پس از زمان کوتاهی فایل

.مورد درخواست خود را دریافت نمایید.

تلفن تماس جهت سفارش و اگاهی از قیمت:09038429115

کلمات کلیدی:

سفارش تایپ

تایپ فوری

تایپ انلاین

تایپ دانشجویی

تایپ کتاب

تایپ جزوه

تایپ سوالات امتحانی

تایپ سوالات کنکوری

تایپ تخصصی

نمونه کار:

تایپ فارسی

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.

  1. الگوریتم کرم شب تاب (Firefly Algorithm)

الگوریتم کرم شب تاب FA توسط Xin She Ysng در سال 2008 بر مبنای رفتار و الگو های چشمک زن کرم های شب تاب در طبیعت ارائه گردید {1,2}. FA یک از روش های هوشمندی گروهی (SI) و یک نوع الگوریتم متاهیوریستیک، الهام گرفته شده از طبیعت و تصادفی است که تقریبا در همه زمینه های بهینه سازی، مهندسی و نیز مسائل NP- Hard به کار گرفته شده است. این الگوریتم متعلق به گروه الگوریتم های تصادفی می باشد بدین معنا که یک نوع جستجوی تصادفی برای رسیدن به مجموعه ای از راه حل ها به کار برده می شود. الگوریتم کرم شب تاب در پایین ترین سطح خود بر تولید راه حل ها درون یک فضای جستجو تمرکز می کند و بهترین راه حل را برای بقا انتخاب می نماید. جستجوی تصادفی از گیر افتادن در دام بهینه محلی اجتناب می کند. برای الگوریتم های متاهیوریستیک اکتشاف به معنی فرآیند کشف راه حل های همسایگی است. FA یک الگوریتم جمعیت محور است. مشخصه اصلی کرم های شب تاب نور چشمک زن آن ها است. این نور ها دو عملکرد بنیادین دارند: جذب جنس مخالف و هشدار دادن دشمن. این نورهای چشمک زن بیشتر از قوانین فیزیکی پیروی می کنند: رفتار چشمک زن کرم های شب تاب براساس معیارهای جذابیت، روشنایی و فاصله بر طبق عبارت می کند. هر چه فاصله r افزایش یابد، شدت نور I کاهش می یابد. این پدیده الهام گرفته شده Yang برای توسعه الگوریتم کرم شب تاب است. این نور چشمک زن می تواند به طریق مختلف متناسب با تابع هدف فرمول بندی شود که این باعث ایجاد الگوریتم های بهینه سازی جدید خواهد شد. کرم شب تاب جذاب تر مشخص شود بوسیله: