اگر به هر دلیلی قصد تایپ دستنوشته و یا دسترسی به فایل وورد و قابل تغییر یک متن را دارید میتوانید بدون صرف وقت و یا هزینه ی اضافه جهت مراجعه ی حضوری،تنها با یک تلفن فایل تایپ شده را بر روی سیستم و یا تلفن همراه خود تحویل بگیرید.کافیست با شماره 09038429115 تماس حاصل نموده و سپس از دستنوشته و یا متن کتاب،جزوه و…عکس گرفته و برای ما ایمیل نمایید.

کلمات کلیدی:

تایپ فوری

تایپ سریع

تایپ ارزان

تایپ انلاین

تایپ اینترنتی

انجام تایپ فوری

سفارش تایپ

تایپ کتاب

تایپ پایان نامه

تنظیمات پایان نامه

صفحه ارایی

 تایپ عربی

تایپ لاتین

تایپ فرمول

تایپ سوال امتحانی

رسم نمودار

نمونه کار تایپ انجام شده:

تایپ فارسی

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.

در بهینه سازی، هدف، یافتن یک جواب بهینه بر حسب متغیرهای مسئله است؛ آرایه‌ای از متغیرهای مسئله که باید بهینه شوند، ایجاد می‌شوند. در الگوریتم ژنتیک این آرایه، کروموزوم نامیده می‌شود. در اینجا نیز کشور نامیده می‌شود. در یک مسئله‌ی بهینه سازی n بعدی، یک کشور، آرایه‌ای n×۱ می باشد:

در حقیقت، در حل یک مسئله بهینه سازی توسط الگوریتم معرفی شده، ما به دنبال بهترین کشور (کشوری با بهترین ویژگی‌های اجتماعی-سیاسی) هستیم. یافتن این کشور در حقیقت معادل یافتن بهترین پارامترهای مسئله است که کمترین مقدار تابع هزینه را تولید می کنند.

هزینه‌ی یک کشور همانند ژنتیک و PSO با تابع ارزیابی مشخص می‌شود. در شروع، تعدادی کشور تولید می‌شوند، سپس، بر اساس برآورد هزینه‌ی آن‌ها به واسطه‌ی تابع ارزیابی، تعدادی از آن‌ها به عنوان امپراطوری و بقیه به عنوان مستعمره انتخاب می شوند (تعیین تعداد امپراطوری‌ها، مستعمرات و کشورهای اولیه، از پارامترهای مسئله بوده، در اختیار کاربر است)، سپس با استفاده از عملگرهای تصادفی و در نظر

گرفتن هزینه های امپراطوری‌ها، مستعمرات بین آن‌ها تقسیم می‌شوند.

با داشتن حالت اولیه‌ی تمام امپراطوری‌ها و تقسیم مستعمرات، الگوریتم رقابت استعماری شروع می‌شود. روند تکامل در یک حلقه قرار دارد که تا برآورده شدن یک شرط توقف، ادامه می‌یابد . شکل ۳-۷ چگونگی شگل‌گیری امپراطوری‌های اولیه را نشان می‌دهد. همانگونه که در این شکل نشان داده شده است، امپراطوری‌های بزرگ‌تر، تعداد بیشتری مستعمره دارند. در این شکل، امپریالیست شماره 1، قوی‌ترین امپراطوری را ایجاد کرده است و بیش‌ترین تعداد مستعمرات را دارد.