تایپ و صفحه آرایی کتاب خود را به ما بسپارید.گروه خدمات تایپ آوا با داشتن همکاران تایپیست متخصص و با سابقه در امر تایپ و صفحه آرایی،میتوانند رضایت شما را در امر تایپ و صفحه بندی کتابتان جلب نمایند.لطفا جهت اطلاع از نحوه ی ثبت سفارش ،هزینه و زمان تحویل با شماره09038429115 تماس حاصل نمایید

کلمات کلیدی:

تایپ کتاب

تایپ پایان نامه

تایپ انلاین

سفارش تایپ

تایپ سوالات امتحانی

تنظیم مقاله به فرمت دانشگاه

تایپ سوالات کنکوری

تایپ فارسی

تایپ عربی

تایپ لاتین

تایپ فارسی

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.

 نتایج مشابهی از جنگ جهانی اول و نبرد ویتنام در خصوص توزیع تلفات نیروی دریایی و ارتش تفنگداران دریایی در این جنگ به دست آمده است.

در طول جنگ جهانی اول،  تعداد مراجعات سربازان و تفنگداران امریکایی به بیمارستان ها به دلیل DNBI ها حدودا 16 برابر مراجعات آنان به دلیل جراحات جنگی بود. با این حال، در این پذیرش ها ، صدمات ناشی از ضربه (صدمات تروماتیک) در مقایسه با مراجعات پیش از جنگ تنها کمی شدیدتر بودند. در طول جنگ جهانی دوم ، سربازان و تفنگداران دریایی با احتمال 88 برابر بیشتر به دلیل صدمات DNBI در بیمارستان بستری می شدند تا به دلیل صدمات جنگی و از سویی پذیرش در بیمارستان به دلیل NBI ها در مقایسه با جنگ جهانی اول در حدود 28% افزایش یافته است. نتایج مشابهی در طول جنگ کره مشاهده گردید . بدین شکل که به  تعداد پذیرش ها به دلیل صدمات DNBI ، حدودا 84 برابر پذیرش ها  به دلیل جراحات جنگی بود.  گرچه نسبت بستری در بیمارستان به سبب DNBI ها در مقایسه با صدمات جنگی  در جنگ ویتنام به نسبت 1:17  سقوط کرد،  (که کمترین میزان از زمان جنگ جهانی اول است) برای اولین بار،صدمات حاد به عنوان دلیل اصلی برای DNBI ها ظهور کردند. در میان تفنگداران آمریکایی که در ویتنام خدمت می کردند،NBI ها علت اصلی بستری شدن در بیمارستان با میزان 1000/116.9نفر در سال بوده که 2.5 برابر بیشتر از تعداد صدمات تفنگداران دریایی بود که در تئاتر همکاری نمی کردند.  این مساله را در وهله اول با افزایش جراحات جنگی همزمان با کاهش میزان بستری شدن در بیمارستان به علت بیماری نسبت داده شده است.