شما میتوانید فایل های صوتی که از تدریس استاد و یا سخنرانی و…تهیه کرده ایید را برای ما ایمیل کرده و پس از زمان کوتاهی فایل تایپ شده از فایل صوتی ارسالی خود را دریافت نمایید.

هزینه ی پیاده سازی فایل های صوتی بسته به قابل تشخیص بودن صدا،داشتن لحجه،تندخوانی و…تغییر میکند.جهت اطلاع از هزینه و زمان تحویل لطفا پس از ارسال فایل به ادرسhamidi9115@yahoo.com با شماره ی 09038429115 تماس حاصل نمایید.

کلمات کلیدی:

سفارش تایپ

تایپ فوری

تایپ فایل صوتی

تایپ سوال امتحانی

تایپ لاتین

تایپ عربی

تایپ سریع

تایپ پایان نامه

تنظیمات پایان نامه

تایپ فرمول

تایپ انلاین

تایپ در تهران

تایپ اینترنتی

نمونه کار تایپ انجام شده در مرکز خدمات تایپ اوا:

تایپ فارسی

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.

امپریالیزم، در لغت به سیاست توسعه‌ی قدرت و نغوذ یک کشور در حوزه‌ی خارج از قلمرو شناخته شده برای آن، اطلاق می‌شود. یک کشور می تواند کشور دیگر را به طور قانون گذاری مستقیم و یا از طریق روش های غیر مستقیم، مثل کنترل کالاها و مواد خام، کنترل کند. مورد اخیر اغلب استعمار نو خوانده می شود. کشورهای استعمارگر رقابت شدیدی را برای به استعمار کشیدن مستعمرات همدیگر نشان می‌دادند، این رقابت به نوبه‌ی خود باعث رشد و توسعه‌ی کشورهای استعمارگر و مستعمره از لحاظ سیاسی، نظامی و اقتصادی گردید زیرا کشورها برای داشتن امکان رقابت، مجبور به توسعه بودند.

در حالت‌های قدیمی‌تر، استعمارگران با بهره گیری از منابع زمینی، انسانی و … کشور مستعمره، فقط درصدد افزایش قدرت خود بودند و این که آیا مستعمرات پیشرفت می‌کنند یا نه مهم نبود. اما بعدها، با افزایش ارتباط میان ملل و رشد انسانی، استعمارگران برای ادامه‌ی نفوذ خود، به نوعی از اقبال عمومی (حمایت مردمی) نیز احتیاج پیدا کردند. به هرحال مستقل از اثرات و تبعات مثبت و منفی آن، استعمار به عنوان یک فرآیند ذاتی در تاریخ بشر ایجاد شد، و در عین وارد کردن خسارت‌های جبران ناپذیر به زیربناهای اساسی یک کشور (خصوصاً زیربناهای فرهنگی)، در بعضی موارد اثرات مثبتی را نیز برای کشورهای مستعمره داشت. امروزه، نوع جدیدی از استعمار در حال شکل گیری و جایگزینی است، چنین به نظر می‌رسد که حد توقف این روند (رقابت‌های امپریالیستی) زمانی خواهد بود که یک دنیای تک قطبی داشته باشیم، با یک امپریالیست قدرتمند. بر پایه‌ی چنین روندی است که الگوریتم رقابت استعماری پایه گذاری شده است.

 

برخی از مستعمرات مهم تاریخ، استعمارگران و اقدامات اصلاحی آنها عبارتند از: هند، هندوچین، مالزی، هند شرقی (اندونزی)، که به ترتیب مستعمره‌ی بریتانیا، فرانسه، بریتانیا و هلند بودند. در راستای سیاست جذب نیز اقداماتی نظیر تأسیس مدارس زبان‌های خارجی، احداث جاده، راه‌آهن و خط تلگراف، الغای برده‌داری و مالیات‌های خودسرانه، برقراری نظام جدید بهداشتی، توسعه‌ی سیستم آبیاری و منسوخ کردن رسوم و عاداتی چون خودسوزی بیوه زنان که برای نشان دادن وفاداری به شوهر انجام می‌شد، سرکوب مجرمانی که به نام مذهب، دزدی و جنایت می‌کردند و افزایش حداقل سن ازدواج برای دختران انجام پذیرفت.