تایپ

مقصود از ارائه ی خدمات تایپ در موسسه ی تایپ آوا، تبدیل دستنویس ها و فایل های صوتی به فایل وُرد و قابل استفاده کردن آن ها برای نرم افزارهای دیگر همچون پاورپوینت، فتوشاپ و … است.

تایپ آنلاین

یکی از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط موسسه ی تایپ آوا، تایپ آنلاین است که سعی در پاسخ گویی به نیازهای مشتریان خود در کم ترین زمان و بالاترین کیفیت دارد. کافی است دستنویس ها و فایل های صوتی خود را به صورت آنلاین در اختیار موسسه ی تایپ آوا قرار دهید.

تایپ آنلاین به معنی ثبت سفارش به صورت آنلاین در آواتایپ و تحویل در زمان مقرر شده از سوی مشتری و به صورت آنلاین است. تایپ آنلاین در دنیای پیشرفته ­ی امروز که همه چیز با سرعت رو به جلو در حرکت است، فرصتی خواهد بود تا مشتریان تایپ آوا زمان و هزینه­ ی خود را صرف مراجعه و ثبت سفارش به صورت حضوری نکنند.

شما لایق بهترین­ها هستید.

تایپ آنلاین صرفه­ جویی در زمان، صرفه­ جویی در هزینه

سفارش تایپ

سفارش تایپ در موسسه ی تایپ آوا به صورت آنلاین است. بدین صورت که مشتریان گرامی مدارک مورد نیاز جهت تایپ را در اختیار موسسه قرار می دهند و زمان مورد نظر خود را جهت تحویل کار اعلام می کنند. تایپ آوا با کمک متخصصین مجرب خود در زمان معلوم به تحویل کار مبادرت خواهد نمود.

چنان چه مدارک شما به صورت دستنویس است، می توانید عکس و یا اسکن آن را به صورت فایل زیپ شده برای موسسه ارسال کنید.

تایپ پایان نامه

تایپ پایان نامه از جمله خدمات ارائه شده توسط موسسه ی تایپ آوا برای دانشجویان است. از آن جا که یکی از زمانبرترین کارها به هنگام نگارش پایان نامه تایپ مطالب دستنویس و فایل های صوتی ضبط شده از نظرات اساتید، همایش­ها و مطالب مرتبط با موضوع پایان نامه است، تایپ آوا در راستای حمایت از دانشجویان و سهولت کار ایشان، خدمات تایپ پایان نامه مطابق با شیوه نامه ی دانشگاه مورد نظر و با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به صورت غیر حضوری و برای تمام نقاط کشور از طریق ایمیل و سایر شبکه های اجتماعی را به دانشجویان عزیز ارائه نموده است.

ویرایش و صفحه آرایی پایان نامه نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط تایپ آوا به دانشجویان عزیز می باشد. نیمی از کارهای پایان­نامه و هر کار پژوهشی مربوط به تایپ و ویراستاری آن است. محققین که در راستای کارهای پژوهشی خود جست­ و جو و تحقیق می­کنند، شاید فرصت کافی برای تایپ و ویراستاری مطالب جمع­آوری شده­ی خود نداشته باشند.

تایپ آوا با ارائه­ ی خدمات با کیفیت و استاندارد، نگرانی محققین در رابطه با تایپ و ویراستاری پایان­نامه و سایر کارهای پژوهشی ایشان را برطرف نموده است.

محققین، دانشجویان و اساتید با اعتماد به تایپ آوا ، زمان بیشتری برای سرچ و تحقیق خواهند داشت و دیگر نگران زمان از دست رفته برای تایپ و ویراستاری نخواهند بود.

کافی است شیوه ­نامه­ ی تنظیم پایان­ نامه و پژوهش­های خود را به ما بسپارید.

سفارش تایپ پایان نامه

جهت سفارش تایپ برای پایان نامه کافی است مطالب دستنویس، فایل های صوتی و تمامی اسناد و مدارک خود را به انضمام شیوه ی نامه ی نگارش دانشگاه خود، از طریق ایمیل و سایر شبکه های اجتماعی در اختیار موسسه ی تایپ آوا قرار دهید.

 نقشه کشی آنلاین

– دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های نقشه کشی و معماری؛

– دانش آموزان هنرستان و فنی و حرفه ای؛

اگر به نرم افزار اتوکد جهت نقشه کشی و ارائه ی پروژه های خود تسلط ندارید، نقشه های دستی خود را به تایپ آوا بسپارید و فرمت DWG تحویل بگیرید.

کافی است اسکن و یا عکس نقشه های دستی خود را همراه با ابعاد و اندازه های دقیق در اختیار ما قرار دهید.

با خدمات آنلاین تایپ آوا دیگر نگران زمان و هزینه ها نباشد.

ارائه ی خدمات شیت بندی و پرزانته

موسسه ی تایپ آوا برای اولین بار خدمات شیت بندی و طراحی شیت های پرزانته را به صورت آنلاین برای رشته ی معماری و سایر رشته های هنری، و به صورت خدمات حرفه ای به کل کشور ارائه می دهد.

نقشه ها، تصاویر، و سایر مطالب خود را به صورت آنلاین در اختیار موسسه قرار دهید و شیت های پرزانته را متناسب با درخواستتان، در مدت زمان تعیین شده با صرف کم ترین زمان و هزینه تحویل بگیرید.

خدمات شیت بندی در ابعاد مختلف و با استفاده از نرم افزار فتوشاپ و سایر نرم افزارهای مرتبط صورت می گیرد.

تایپ دستنویس

از دیگر خدمات موسسه­ ی تایپ آوا، تبدیل دست نوشته­ های شما به فایل ورد و ماندگار کردن آن­هاست.

– گاه برای مدیران فرصت کافی برای تایپ مطالب و ارائه­ ی آن در جلسات وجود ندارد؛

– گاه دانشجویان برآنند دست نوشته­ های خود را به صورت استاندارد در جایی به کار برند و یا ثبت کنند؛

اگر با نرم افزارها آشنایی ندارید و یا فرصت کافی برای تایپ دست نوشته­ ها وجود ندارد، به تایپ آوا اعتماد کنید. با ما تمام مطالب دست­نویس خود به فایلی استاندارد در فرمت وُرد تبدیل کنید.

تایپ آوا در چشم ­انداز آینده­ ی خود ضمن پاسخ به نیازهای گوناگون مشتریان، برای هزاران جویای کار، کارآفرینی خواهد کرد.

تایپ آوا پشتوانه­ای برای مدیران، کارمندان و دانشجویان خواهد بود تا عدم آشنایی با نرم افزارها، در راستای ارتقاء کیفیت کارها و فعالیت­های حرفه ای ایشان محدودیتی ایجاد نکند.

به تایپ آوا اعتماد کنید و تایپ دست نوشته های خود را به ما بسپرید.

تایپ فایل صوتی

آیا تاکنون برایتان پیش آمده که در یک جلسه و سخنرانی شرکت کنید، اما موقعیت برای نوشتن و نت­ برداری از نکات جالب توجه بحث به هر دلیلی برایتان وجود نداشته باشد؟ در حالی­که موضوعات مورد بررسی نیاز به مرور دوباره و مطالعه­ ی دقیق دارد ولی شما زمان کافی برای پیاده کردن مطالب روی کاغذ را ندارید و یا از حوصله­ تان خارج است.

آیا تاکنون برای شما و یا دوستانتان پیش آمده به بازگو کردن داستان، شعر و … بپردازید و صدای خود را برای فراموش نکردن مطالب ضبط کنید؟ اما نیاز باشد که تراوشات ذهنی شما روی کاغذ پیاده و برای همیشه ماندگار شوند.

از حالا به بعد می ­توانید مباحث مطرح شده در جلسات و مذاکرات را بدون نگرانیِ از دست دادن مطالب، ضبط نمایید، و یا متن مورد نظر خود را بخوانید و صدای خود را ضبط و آن را به صورت فایل صوتی در تایپ آوا ثبت نمایید تا در مدت زمان توافق شده، توسط متخصصین تایپ آوا فایل صوتی مورد نظر تایپ شده و به صورت نوشتار درآید.

موسسه ی تایپ آوا با ارائه­  خدمات ویژه در این حوزه برای شما، تمام فایل های صوتی­تان را به نوشتار تبدیل خواهد کرد. متخصصین موسسه­ ی تایپ آوا در این راستا نهایت تلاش خود را دارند تا فایلی بدون نقص، استاندارد، با کیفیت و اقتصادی در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

با وجود تایپ آوا تمام مطالب جلسات و مذاکرت و مشاوره­ های خود را در هر زمان و هر مکان نت ­برداری کنید و دیگر نگران از دست رفتن مطالب در جلسات نباشید و تایپ فایل صوتی خود را به ما بسپارید.

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.