تایپ فایل صوتی - تایپ دست نویس

  • تایپ فایل صوتی و تبدیل به فایل ورد
  • تایپ صدای جلسات، مکالمات، کلاس درس و …
  • تایپ اشعار، متن آهنگها، متن فیلم و …
  • تایپ زیر نویس فیلم
  • تایپ صوتی زبانهای خارجی مانند انگلیسی، فرانسه، آلمانی و عربی
  •  تبدیل گویش محاوره ای به متن ادبی
  • درج زمان برای جملات و پاراگرافهای متن
  • دیالوگ نویسی و تندخوانی
  • روخوانی و تبدیل فایل متنی به فایل صوتی با صوت زیبای خانم و آقا
  • دیالوگ خوانی، شعر خو انی و …
  • تایپ فوری
  • تایپ از دست نویس خوانا و ناخوانا
  • تبدیل متن دست نویس به تایپ
  • تایپ جزوه دست نویس
  • تایپ در محیطهای دیگر و ساخت پاورپوینت، اکسل، اکسس و …
تایپ فایل صوتی و دست نویس آوا

آوا پروژه در زمینه تایپ فایل صوتی چه خدماتی ارائه می دهد؟

ما در آوا پروژه، به صورت کاملا تخصصی بر روی تایپ فایل صوتی ( تایپ گفتاری ) و تایپ از روی دست نویس تمرکز نموده ایم.

دیگر نگران نوشتن جزوه کلاسی، مصاحبه، نوت برداری و … نباشید. شما می توانید صدای جلسات، کنفرانسها، سخنرانی ها، کلاسهای درسی، ملاقاتها، مصاحبه ها و … را ضبط نموده و برای ما ارسال نمایید تا برای شما تایپ و ویراستاری نموده و ارسال نماییم.  در صورت داشتن گویش محاوره ای و یا لهجه های محلی، آن را به متن ادبی تبدیل خواهیم کرد.

همچنین می توانید از مطالب و دست نوشته های خود، عکس تهیه نموده و برای ما ارسال نمایید تا برایتان تایپ نماییم. دست نوشته شما چه خوش خط باشد و چه بد خط به صورت کاملا صحیح و بدون غلط املایی برایتان تایپ خواهد شد.

تماس با ما و ثبت سفارش تایپ

تلفن و واتساپ : 09036109671 خانم سلطانی

تلفن و واتساپ : 09304299115 خانم ابوسعیدی

در ایام قطعی یا فیلترینگ اینترنت، فرم مقابل را پر نمایید تا فورا با شما تماس بگیریم.

فرم ثبت سفارش مشتری

نام و نام خانوادگی :
لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.
شماره تماس (ترجیحا واتساپ)
لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید.
توضیحات سفارش
لطفا متن درخواست یا سفارش خود را وارد نمایید.

استعلام قیمت تایپ فایل صوتی به ورد

هزینه تایپ فایل صوتی

قیمت تایپ فایل صوتی

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای استعلام قیمت تایپ فایل صوتی به ورد را در پیشنهادات همین پست وارد نمایید.

تایپ و پیاده سازی فایل صوتی و یا فیلم

شما دانشجویان عزیز می توانید از تدریس اساتید خود فایل صوتی تهیه کرده و سپس کار تایپ و تبدیل فایل صوتی به فایل وورد را از ما بخواهید.

هزینه ی پیاده سازی فایل های صوتی و یا فیلم، به صورت دقیقه ای محاسبه می شود. عواملی مانند داشتن لهجه، تند خوانی و کیفیت صدا بر روی محاسبه ی قیمت تاثیر گذار خواهد بود. لطفا در صورت تمایل برای تبدیل فایل صوتی خود به فایل ورد، فایل مورد نظر را به صفحه ی تلگرام ما ارسال نموده تا همکاران ما هزینه ی تبدیل آن را به شما اطلاع دهند.

کلمات کلیدی:

  • سفارش تایپ
  • تایپ فوری
  • تایپ جزوه
  • تایپ انلاین
  • تایپ سوالات امتحانی و کنکوری
  • تایپ فایل صوتی
  • تایپ پایان نامه
  • تایپ و صفحه ارایی کتاب
  • تایپ سوالات امتحانی
  • تایپ سریع
  • تایپ
ابتدا فایل صوتی شنیده میشود و همزمان یادداشت برداری می گردد. برای اینکه کلمات جا نیفتند نیاز به شنیدن فایل صوتی برای بار دوم یا سوم لازم می شود. سپس متن را از لحاظ دستور زبان و جملات بررسی می نماییم .( با حفظ امانت داری در جملات) اگر نیاز به تغییر فعل و فاعل بود این کار راانجام میدهیم. و سپس کار تایپ را شروع می کنیم.
پس از اینکه تایپ را به اتمام رساندند و پیاده سازی کامل کردند و حداقل یک بار فایل صوتی را با دور تند با متن تایپ شده چک می کنند تا خطاهای شنیداری و تایپی را اصلاح کنند.
تایپ خلاصه ای از سخنرانی ها (مطالب مهم و اصلی مورد بحث)
من فایل را در گوشی یا سیستمم ذخیره و بعد باز میکنم و سرعت ان را کم کرده با استفاده از هندزفری یا هدفون با دقت گوش میدهم و به راحتی تایپ می کنم.

روش تایپ فایل صوتی توسط تایپیستهای مختلف

فایل صوتی با سرعت کم گوش داده میشود و به طور همزمان تایپ اولیه صورت میگیرد . پس از تایپ اولیه ویس با سرعت عادی پخش شده و علائم نگارشی و غلط های املایی برطرف می شود ( از علائم نگارشی می توان به مواردی از جمله نقطه گذاری ، مکث در متن و سایر موارد اشاره کرد ). تایپ از روی صدا نسبت به تایپ از روی متن مشکلات و دشواری های بیشتری دارد. در این زمینه تایپیست باید از سرعت بالایی برخوردار باشد و تسلط کافی را داشته باشد. با استفاده از برنامه ورد می توان فایل صوتی را به متن تبدیل کرد.

تایپیست در تایپ فایل صوتی سخنرانی‌ها و جلسات باید سرعت و دقت بالا داشته باشد تا بتواند به تمام مطالب بیان شده توسط سخنران دسترسی داشته و موضوعی را از قلم نیندازد. علاوه بر این با توجه به اینکه در زبان گفتار کلمات و عبارات به صورت محاوره بیان میشود و امکان خطا در گفتار و تپق در سخنرانی‌ها وجود دارد؛ تایپیست می‌باید ضمن حفظ موضوع اصلی، اشتباهات لفظی و عبارات محاوره را به زبان نوشتار تبدیل کرده و کلمات نامتعارف در زبان نوشتار را از متن حذف کند.

در بسیاری مواقع امکان و فرصت تایپ سخنرانیها در کنفرانسها و جلسات فراهم نیست؛ به همین دلیل بهترین روش استفاده از ضبط صدا است. که پس از ضبط صدا و داشتن یک فایل صوتی مناسب می توان تایپ فایل صوتی را انجام داد. اولین مرحله برای تایپ فایل صوتی دسترسی به کامپیوتر یا لپ تاپ و داشتن نرم افزاری مانند Word است. در مرحله بعد گوش کردن به فایل صوتی و تایپ آن است. در مرحله سوم برای بار دوم فایل صوتی را گوش کرده و به متن تایپ شده نگاه کرده و کلماتی که در متن جا مانده است بازنویسی(متن به صورت کتابی و ویرایش شده) می شود. در مرحله چهارم که مرحله آخر هست یکبار دیگر فایل صوتی را گوش داده و متن بازبینی می شود تا نتیجه نهایی حاصل شود.

با سلام و خسته نباشید من وقتی فایل صوتی را می خواهم به متن تبدیل کنم، اول با دقت گوش می دهم و هر جمله که تمام شد فایل را نگه می دارم و می نویسم. بعد از اینکه جمله به جمله گوش کردم و نوشتم هر پاراگراف که تموم شد با دقت یکبار می خوانم تا مطمئن شوم درست شنیدم تا ایرادی در نوشتن نباشد. اگر فایل تخصصی باشد مطالب مربوط به بحث صوتی را در اینترنت جستجو کرده و سعی می کنم درک کنم تا نوشتنم نقص نداشته باشد.

تایپ فایل صوتی به صورت همزمان گوش دادن و تایپ انجام می شود و برای کارایی بیشتر از هدفون یا هندزفری های بی سیم استفاده میشود و بر اساس سرعت تایپ تایپیست سرعت آن از طریق پلیر تنظیم می شود.

تایپ فایل صوتی را هم میتوان بصورت شنیداری ، انجام داد و هم بصورت تکرار در سیستم ویندوز که صحبت و صدا رو تبدیل به متن می کند، استفاده از تایپ صوتی در برابر صفحه کلید، سرعت بالاتری دارد وهمین موضوع موجب صرفه‌جویی در زمان خواهد شد.

این کار به منظور تبدیل صدا به متن صورت می گیرد. به این طریق است که، صدا های ضبط شده توسط افراد، از جلسات، کنفرانس ها، تدریسات، سخنرانی ها، و غیره توسط نویسنده ها (تایپیست ها) پخش شده و فرد تایپیست به صدا گوش می دهد و مطالبی را که از طریق حواس شنیداری دریافت می کند را می نویسد. پس از اتمام پروژه و مرتب سازی فونت و ساز نوشتار و صفحه آرایی فایل را به متقاضی تقدیم می کند

یکبار فایل صوتی ۶ ساعته نوشتم و با رعایت تمامی اعلائم دستوری پروژه ی خوبی شد. هر کلمه که صداش شنیده نمیشد با کارفرما در ارتباط بودم که یک بار جاهایی که مشخص شده را چک کند و کلمه درست را اطلاع دهد.

استعلام قیمت تایپ فایل صوتی به ورد

  • یاسر کرباسی متخصص تایپ فایل صوتی از کرمان

اگر در یکی از زمینه های تایپ فایل صوتی و یا تایپ دست نویس در Microsoft Word تخصص دارید، فرم استخدام روبرو را پر نمایید تا با شما تماس بگیریم. ضمنا می توانید سایر آگهی های استخدام مرکز آواپروژه را نیز پر نمایید.اگر در یکی از زمینه های تایپ فایل صوتی و یا تایپ دست نویس در Microsoft Word تخصص دارید، فرم استخدام روبرو را پر نمایید تا با شما تماس بگیریم. ضمنا می توانید سایر آگهی های استخدام مرکز آواپروژه را نیز پر نمایید.

  • مهدی اکبری متخصص تایپ دست نویس از تهران یاخچی اباد

تایپ دستنویس به صورت سند یا پی دی اف تایپ شده وتحویل داده می شود

  • مهسا مولایی پناه متخصص تایپ دست نویس از تهران

با سلام اینجانب سابقه همکاری با برخی موسسات را در زمینه تایپ فایل صوتی و تایپ دست نویس دارم در موارد بسیار کاربرد دارند که مهمترین آنها عبارتند از: تبدیل به جزوه یا کتاب تبدیل به پاور، اینفوگرافی، بروشور و. افراد ناشنوا می‌توانند از تایپ شده فایل صوتی استفاده کنند نتیجه این تایپها همچنین می‌تواند در نگارش مقاله و پایان نامه و رساله و. استفاده شود و بهره وری بسیاری خواهد داشت چنانچه فایل صوتی یا دست‌نویس تایپ شود اشخاص بیشتری می‌توانند به بهترین و سریعترین نحو از این خروجی استفاده کنند و.

  • زهره نیستانی متخصص تایپ فایل صوتی از بجنورد

۱. تایپ انواع فایل‌های دستنویس در ورد اعم از جزوه‌های دانشگاهی، درسی، یادداشت‌ها ۲. تایپ انواع فایل‌های صوتی اعم از موضوع‌های مربوط به ارز، سخنرانی، همایش، فن بیان، کلاسی، دانشگاهی ۳. تایپ‌های مربوط به فرمول اعم از فرمول‌های ریاضی، فیزیک، شیمی ۴. رسم انواع اشکال ریاضی و فیزیک در ورد ۵. رسم انواع جدول‌ها طبق درخواست شما ۶. کار با پاورپوینت و ساخت اسلایدهای زیبا و جذاب ۷. کار با نرم افزار مث‌تایپ برای تایپ انواع فرمول‌ها نمونه‌ای از کارهام در پیج اینستاگرامم موجود می‌باشد. t

  • الهام کنعانی متخصص تایپ فایل صوتی از تهران

ه نام خدا. سلام. رشته مدرک دیپلم بنده کامپیوتر بوده است، به همین دلیل بنده دوره های پیشرفته مدرک ICDL را گذرانده ام که تایپ هم شامل این دوره های پیشرفته می شود. به همین دلیل بنده تسلط کامل بر تایپ را دارا هستم. گرچه سابقه کاری مرتبط ندارم اما تسلط کافی بر تایپ دارم. تایپ به معنی نوشتن هر گونه مطلب دلخواه و یا غیر به وسیله صفحه کلید رایانه یا کیبور کامپیوتر می باشد.

  • مهدی اکبری متخصص تایپ دست نویس از تهران یاخچی اباد

سلام تایپ سلام تایپ دستنویس به صورت ورد تایپ شده وبهتون تحویل داده خواهد شد سلام به صورت ورد تایپ شده وبهتون تحویل داده خواهد شد سلام تایپ دستنویس به صورت ورد تایپ شده وبهتون تحویل داده خواهد شد سلام سلام تایپ دستنویس به صورت ورد تایپ شده وبهتون تحویل داده خواهد سلام تایپ دستنویس به صورت ورد تایپ شده وبهتون تحویل داده خواهد شد سلام سلام سلام تایپ دستنویس به صورت ورد تایپ شده وبهتون تحویل داده خواهد سلام تایپ دستنویس به صورت ورد تایپ شده وبهتون تحویل داده خواهد شد سلام سلام به صورت ورد تایپ شده وبهتون تحویل داده سلام تایپ دستنویس به صورت ورد تایپ شده وبهتون تحویل داده خواهد سلام تایپ دستنویس به صورت ورد تایپ شده وبهتون تحویل داده خواهد شد سلام سلام شد سلام

  • احمد شهدادی متخصص تایپ دست نویس از کهنوج

بیشتر خبر نگارها و همچنین دانشجویان از صدای ضبط شده استفاده میکنند و نوشته های دسنویس هم در بسیاری از موارد مانند دانش اموزان و دانشجویان همچنین نامه نگاری ها کاربرد دارد. بنده دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه فردوسی مشهد و سابقه تایپ پایان نامه ها و پروژه های دانشحویی به مدت پنج سال و عضویت در سایت تایپیران را دارا می باشم. دارای مدرک ICDL-WORD از مرکز آموزش مدیریت دولتی

  • عمران موحدنژاد متخصص تایپ فایل صوتی از شاهین شهر

با سلام معمولا متون سخنرانی برای ارسال سریع در خبرنامه ها و گزینه های انتشاراتی، نیازمند شنود و تحلیل نگارشی و پس از آن تایپ سریع و بازارسال در متون خبری می باشد. همچنین سخنرانی های آموزشی و دانشگاهی نیز شامل خلاصه ای از بیانات استاد و مقام علمی است که پس از نگارش و تکمیل به متن مورد نظر مبدل شده و تایپ می گردد. فابل های صوتی معمولا به دلیل داشتن کلمات محاوره ای و بیان خلاصه، باید به حالت متن کتاب و دستوری تغییر نگارش داده شوند که خود بحث جداگانه ای از تایپ محسوب می شود.

  • محدثه غلامپور متخصص تایپ فایل صوتی از خلخال

تایپ صوتی یا تبدیل گفتار به نوشتار یکی از قابلیت‌هایی است که به وسیله‌ی فناوری‌های شناخت و فهم زبان طبیعی مبتنی بر هوش مصنوعی امکان‌پذیر می‌شود. در این قابلیت محتوای گفتار موجود در یک فایل صوتی، گفت‌وگوی زنده و. تشخیص داده شده و تبدیل به متن می‌شود و به این ترتیب قابلیت تبدیل یک گفت‌وگوی شفاهی به متن را به صورت اتوماتیک، ایجاد می‌کند. قابلیت گفتار به نوشتار در حقیقت نوعی فناوری بین رشته‌ای زبان شناسی-رایانه می باشد و از دل علوم زبان شناسی، کامپیوتر و الکترونیک پدید آمده است.

  • ریحانه موسوی متخصص تایپ فایل صوتی از تهران

با سلام. بنده سابقه ی تایپ به صورت حرفه ای را ندارم ، اما در حد متوسط با محیط ورد آشنایی دارم و می توانم متون فارسی را با صفحه آرایی معمولی تایپ کنم. مثلا تحقیقات و پروژه های دانشجویی ، جزوه ، مصاحبه ها و یا هر متن دیگری که نیاز به ویرایش و صفحه آرایی حرفه ای نداشته باشد و بیشتر از ۲ ساعت در روز زمان نبرد.

  • الهام عربي متخصص تایپ دست نویس از تهران

بيست سال سابقه تايپ ده انگشتي دارم مدرك icdl دارم تايپ و صفحه آرايي كتب پزشكي و جزوه و نامه هاي اداري كشيدن انواع شكل در نرم افزار كورل در حال يادگيري اينديزاين به دلايل شخصي تمايل به كار در منزل دارم و از كار كردن بيرون از خانه خسته شدم ترجيح ميدم از روي پي دي اف يا دستنويس تايپ كنم ولي فايل صوتي هم مشكل ندارم

  • عطیه نجاریان متخصص تایپ دست نویس از تهران

بدیهی است که اگر ما بخواهیم از متنی که دست نویس خودمان است؛ فایلی به تعداد و در دسترس داشته باشیم، باید آن نوشته دست نویس را به فایل ورد تبدیل کنیم که هم راحت تر به آن دسترسی داشته باشیم و هم امکان چاپ آن به تعداد دلخواه برایمان فراهم شود. تایپ فایل صوتی هم به همین صورت هست؛ تایپ فایل صوتی کارتان را آسان تر میکند و به جای ویس های ضبط شده ای که در گوشی هایمان فضا را اشغال کرده اند میتوانیم آن فایل های صوتی را به صورت نوشتار در ورد تبدیل کنیم و همچنین امکان چاپ و دسترسی سریعتر به آن را داشته باشیم.

  • زهرا نظری متخصص تایپ فایل صوتی از تهران

بنده دانشجوی ترم ۸ کارشناسی رشته برق با معدل ۱۹ هستم.۳ سال سابقه ترجمه و تایپ دارم هم غیر حضوری و هم بصورت حضوری در شرکت ادصاب. به تازگی راهنمای جامع استفاده از نرم افزار کدسیس را برای شرکت برق و صنعت تسلا انجام داده و منتظر چاپ است‌ برای ادامه تحصیل دنبال کار نیمه وقت و یا دورکاری هستم. برای کار آزمایشی هم آمادگی دارم.

  • مهسا ظروفی متخصص تایپ فایل صوتی از مراغه

در کنفرانس ها و جلسات مهم و همچنین در کلاس های درسی، به جهت اینکه سرعت سخنرانی بالاست; جزوه نویسی گزینه مناسبی برای نکته برداری نکات مهم نیست. بنابراین می توان جلسات را به صورت فایل صوتی ضبط کرده و سپس آن را به صورت تایپ جزوه دست نویس تبدیل کرده و آن را برای همیشه در اختیار داشت. قابل ذکر است، انجام این کار باید با رعایت اصول نگارشی و صفحه بندی درست و همچنین بدون غلط املایی باشد. که از موارد مهم اصول تایپ می باشد. همچنين باید سرعت انجام تایپ نیز بالا باشد تا هم زمان زیادی نگیرد و هم در زمان مورد نظر مورد استفاده قرار بگیرد.

  • فاطمه قاضی متخصص تایپ فایل صوتی از شاهرود

تایپ صوتی یا تبدیل گفتار به نوشتار که در این قابلیت محتوای گفتار موجود در یک فایل صوتی، گفت‌وگوی زنده و. تشخیص داده شده و تبدیل به متن می‌شود از تایپ صوتی می‌توان در انجام کارهایی مانند نوشتن ایمیل، نوشتن نامه‌های اداری، نوشتن پیامک و. استفاده نمود و تمام این کارها را بدون تایپ کردن و تنها با گفتن به دستگاه انجام داد. در زندگی روزمره این فناوری به افراد کمک می‌کند تا بتوانند تایپ کردن را همزمان با انجام کارهای دیگری همراه کنند و بهره‌وری خود را بالا ببرند. در کاربرد سازمانی با استفاده از قابلیتی مانند تایپ صوتی، کارمندان می‌توانند به جای صرف زمان زیادی برای تایپ کردن هر کلمه، وقت خود را روی موضوعات مهم‌تر و حیاتی‌تری در سازمان بگذارند تا باعث پیشرفت آن کسب و کار شوند. در زمینه تحصیلات  افراد می‌توانند از قابلیت تایپ صوتی برای نوشتن مطالب مدنظرشان استفاده کنند و زمانی را که می‌خواهند در تایپ کردن صرف کنند بر روی انجام کارهای مهم‌تری بگذارند. برای نویسندگان از آنجایی که تایپ کردن بخش عمده‌ای از کار و توجه این افراد را شامل می‌شود، با استفاده از تایپ صوتی می‌توانند حجم کاری خود را تا حد زیادی کاهش دهند و تمرکز خود را بر روی بهبود محتوای مطالبی که نیاز به تایپ دارند بگذارند.

  • هومن جهانگیری متخصص تایپ فایل صوتی از تهران

فایل صوتی برای تبلیغات نوشتن کتاب همایش و در زمینه های آموزشی و . کاربرد دارند و تایپ دست نویس برای انجام تحقیق پروژه پایان نامه و هر مطلب علمی و اموزشی که لازم باشد دارای اهمیت می باشد.چندین پروژه تایپ و محتواگذاری در سایت های مختلف انجام داده ام.و در چندین شرکت در زمینه تایپ فعالیت داشته ام و علاقه مند به قبول انواع تایپ های صوتی و دست نویس می باشم.

  • مهدی اکبری متخصص تایپ دست نویس از تهران یاخچی اباد

تایپ دستنویس در ورد تایپ شده وتحویل داده سلام تایپ دستنویس به صورت ورد تایپ شده وبهتون تحویل داده خواهد شد سلام تایپ دستنویس به صورت ورد تایپ شده وبهتون تحویل داده خواهد شد سلام تایپ دستنویس به صورت ورد تایپ شده وبهتون تحویل داده خواهد شد سلام تایپ دستنویس به صورت ورد تایپ شده وبهتون تحویل داده خواهد شد سلام تایپ دستنویس به صورت ورد تایپ شده وبهتون تحویل داده خواهد شدسلام تایپ دستنویس به صورت ورد تایپ شده وبهتون تحویل داده خواهد شد سلام سلام تایپ دستنویس به صورت ورد تایپ شده وبهتون تحویل داده خواهد شد سلام تایپ دستنویس به صورت ورد تایپ شده وبهتون تحویل داده خواهد شد سلام

  • امیرعلی فراهانی متخصص تایپ فایل صوتی از تهران

امیرعلی فراهانی هستم، دانشجوی ترم آخر ارشد مهندسی نفت مخازن دانشگاه شریف. در حال انجام پایان نامه ام هستم. علاقه مند به تایپ کردن مطالب دست نویس علمی و عمومی و هم تایپ فایل صوتی جهت کمک به دیگران و خودم برای افزایش اطلاعاتم. همچنین علاقه مند به ترجمه متون انگلیسی به فارسی. جهت همکاری با مجموعه شما حاضر هستم. ساکن تهران و امکان سکونت در کرمان.

  • محمد حسین رشتیانی متخصص تایپ فایل صوتی از تهران ، ملارد

توانایی تایپ فایل های صوتی و تبدیل آنها به متن. در حال حاضر لپتاپ یا کامپیوتر شخصی ندارم اما دوره ی آموزشی کار با MS word را گذرانده ام. بینایی ام ضعیف است اما به لطف نرم افزار های صفحه خوان به آسانی هر چه تمام تر با سیستم عامل windows ارتباط خوبی دارم. همچنین قابل ذکر می باشد که تا چند ماه آینده ، مدرک بین المللی کامپیوتر را از بنیاد ICDL دریافت خواهم کرد.

  • علی هلاکو متخصص تایپ دست نویس از مینودشت

به کار تایپ علاقه دارم و چند پایان نامه را تایپ کردم.قبلا هم یه کانالی تشکیل داده بودم که کارهای تایپ،پاورپوینت،تایپ فایل صوتی،ساخت کلیپ و.انجام میدادم. علاوه بر علاقه ای که به کار تایپ دارم،یه درآمدی هم از همین راه میخوام داشته باشم. فایل صوتی هم که الان چون درس ها مجازی شده زیاد انجام دادم. ممنون از زحمات شما لطفاً برای فرج دعا بفرمایید ?

  • مهدیه سادات منتظری متخصص تایپ دست نویس از تهران

بدون سابقه کار. دانشجو رشته پرستاری تسلط بر برنامه های کاربردی نظیر word excel power point و. علاقه در زمینه های تایپ جزوات بدون کلمات تخصصی، مصاحبه ها، تبدیل فایل های دست نویس با خط خوانا به فایل تایپ شده و.

  • مهرنوش لاترانی متخصص تایپ فایل صوتی از تهران

فایل های صوتی برای حفظ ایده ها جلسات مهم یا زمانی که امکان تایپ وجود ندارد و یا قلم و کاغذ در دسترس نیست و یا ضبط مدارک برای خبرنگاران یا سازمان ها، بسیار مناسب می باشد.حالا اگر این فایل های صوتی را داشته باشیم می توان برای محکم کاری، ان ها را در زمان مناسب تایپ کنیم و یا برای ایجاد مسائل حقوقی به ان ها استناد ورزیم.

  • زهراایزدی متخصص تایپ دست نویس از کرج

تسلط بر تایپ با کامپیوتر و گوشی موبایل و تسلط بر برنامه های پاور پوینت و ورد و همچنین مسلط بر انواع برنامه های کامپیوتری جهت تهیه پاورپوینت و انجام تایپ انجام انواع تایپ ها ازجمله تایپ فایل های صوتی و خلاصه نویسی و تایپ ها سفارشی انجام سریع تایپ و تحویل فوری سفارش مسلط به زبان انگلیسی و توانایی انجام تایپ به زبان انگلیسی و همچنین ترجمه و تایپ ان

  • مبینا برکتی متخصص تایپ فایل صوتی از رودهن

دانشجوی رشته آی تی شرکت در دوره حسابداری مالی خدماتی شرکت در دوره icdl1 تسلط بر wordوpowerpoint تایپ فوری تایپ انلاین ادمین گروه های واتساپی انجام پروژه های تایپ با سرعت بالا و کمترین میزان نقص تایپ ب وسیله موبایل و کامپیوتر تایپ فایل های صوتی ب صورت کامل انجام پروژه های word وpower تسلط نسبی به زبان انگلیسی انجام پروژه های ترجمه در سطح متوسط

  • راضیه کاردان متخصص تایپ فایل صوتی از بیرجند

تایپ فایل صوتی برای افرادی که جلسات مهم متعددی میروند و فرصت یادداشت ندارند ، بسیار مفید است.همچنین با وجود کلاس های اینترنتی ، برای دانشجویان نیز کمک‌کننده میباشد. تایپ دست نویس هم به همین صورت برای تایپ و ثبت کردن مطالب مهم بسیار ضروری است. همچنین برای پاک نویس کردن و اماده کردن یک ارائه مهم برای جلسات استفاده میشود. 

سید احمد جندقی متخصص تایپ دست نویس از رفسنجان

سلام شرح کار های که میتونم انجام بدم:نوشتن جزوه های دانشگاهی. تایپ کلاس های دانشگاه. تایپ وبینار ها و سمینار ها. تایپ متن های دست نویس. ویرایش مورد نیاز متن در ورد. مسلط به تایپ ده انگشتی فارسی با سرعت 60 کلمه در دقیقه. تایپ فرمول. میتونم متن محاوره ای را به رسمی تبدیل کنم. یا فایل صوتی یا تصویری اساتید دانشگاه را به جزوه تبدیل کنم

  • پارمیدا خادمی متخصص تایپ فایل صوتی از تهران

اینجانب با کسب سابقه ی چهار سال انجام پروژه با نرم افزارهای PowerPoint و word در مقطع لیسانس ،همینطور استفاده از نرم افزار های PicsArt و کانوا و سابقه ی تصحیح ،تدوین ،تایپ تست های روانشناسی شخصیت و آسیب شناسی را که مرتبط با رشته ی تخصصی دانشگاهی بنده هست را دارم لزا توانایی اشتغال در این شاخه را دارا هستم که در صورت مقبول بودن همکاری کنم .

  • امیرحسین ایران خواه متخصص تایپ فایل صوتی از بیرجند

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت سایت وزین آواتایپ. بنده دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی هستم. تخصصم فقط پیاده سازی و تایپ فایل های صوتی و تصویری زبان انگلیسی به متن هستش(نه ترجمه). مثل پروژه های دانشجویان زبان مثل ترنسکرایب. پروژه های ترجمه شفاهی و . . مایلم با سایتا شما همکاری کنم متاسفانه چند روزی طول می کشه که تلگرام و واتساپم وصل بشه. آیا پروژه ای رای من هست که برام جیمیل کنید و من توی نهایتا یه روز انجام بدهم؟

  • درسا توتونچیان متخصص تایپ دست نویس از تهران

تایپ فایل صوتی می تواند به افراد ناشنوا امکان استفاده از محتویات آن را بدهد، می تواند در مواردی که آوای کلمات به صورت ناخوانا ادا شده است، موجب رفع ابهام شود ومحتویات آن می تواند در نرم افزار word قابلیت ویرایش را پیدا کند. تایپ دست نویس می تواند موجب تمیزی و خوانایی بیشتر در مطلب شود، دسترسی به آن ساده تر می شود و از گم شدن کاغذ دست نویس جلوگیری می شود.

  • آرزو لطفیپور متخصص تایپ دست نویس از تالش_گیلان

آرزو لطفیپور تاریخ تولد _۱۳۸۳.۱۰.۱۶ میزان تحصیلات . دانش آموز کلاس دهم رشته انسانی آدرس.گیلان‌تالش.هشتپر سابقه کاری _ یک سال آدمین اینستاگرام پیج برای پاسخگویی به دایرکت بودم و چند ماه برای یک آموزشگاهی کار تایپ دست نوشته انجام میدادم و یه مدتی هم کار معرفی محصول انجام میدادم تایم خالی در روز _ از ساعت ۱۷تا ۰۰.۰۰ و یا بیشتر آشنایی با نوع کار و اپلیکیشن های مربوط دارم (یا اگه برنامه جدیدی باشه میتونم سریع کار باهاش رو یاد بگیرم ) با یک توضیح مختصر میتونم کارم رو شروع کنم روش دریافت حقوق _ به صورت ماهانه میزان حقوق درخواستی: حداکثر بیشتر از ۲ ملیون باشه شرایط کارم هم به صورت دور کاری و غیرحضوری هستش

  • سحر حجگذاری متخصص تایپ دست نویس از تهران

دولتی کارشناسی علوم اجتماعی گرایش: پژوهشگری موسسه/دانشگاه: دانشگاه فردوسی مشهد خراسان رضوی، مشهد ۱۳۸۱ – ۱۳۸۵ معدل : ۱۵  سوابق شغلی  سوابق تحصیلی مسول دفتر مدیر عامل، مدیر داخلی شعبه موسسه زبان MCI خراسان رضوی، مشهد اسفند ۱۳۸۵ – آذر ۱۳۹۵ وظایف و دستاوردها – مسؤل دفتر مدیر عامل زمان بندی جلسات و ملاقات های مدیر عامل، تنظیم و ارسال نامه های درون و بیرون سازمانی، هماهنگی با واحد مالی و اداری در خصوص امور مربوطه و . – مدیر داخلی شعبه تدوین برنامه زمان بندی کلاس ها، پیگیری امور مربوط به اساتید و کارمندان اداری، حفظ نظم و ترتیب مجموعه و . پژوهشگر علوم اجتماعی شرکت نقش انگاره بوم خراسان رضوی، مشهد شهریور ۱۳۹۷ – شهریور ۱۳۹۸ وظایف و دستاوردها همکاری در پژوهش های اجتماعی مربوط به شهرداری )غیر حضوری( – ساخت پرسشنامه بر اساس اهداف پروژه – جمع آوری اطلاعات پرسش شوندگان، ساخت جداول آماری، مستند سازی، ارائه آمار قابل بررسی سحر حجگذاری کارمند اداری متولد: ۱۳۶۳/۶/۳۰ وضعیت تأهل: متأهل sahar.hajgozari@gmail.comدرباره من – ده سال تجربه فعالیت اداری – یک سال تجربه فعالیت پژوهشی – سه سال تجربه امور مربوط به قناد هتل – تجربه محدود نویسندگی و ویراستاری  زبان انگلیسی مهارت خواندن مهارت نوشتن مهارت گفتاری مهارت شنیداری تهران، خیابان شاهین شمالی، خیابان بهار، خیابان اقاقیا برنامه spss – فرضیه سازی و نتیجه گیری  مهارتها excel,world  دورهها و گواهینامهها مدرک جهانی قناد هتل موسسه: مرکز فنی و حرفهای اقدسیه ۱۳۹۷ 

  • ایمان مؤذنی متخصص تایپ دست نویس از تهران

سابقه تایپ قبلاً داشته ام دانشجو بوده ام کار حسابداری و تایپ در چند کار مختلف کرده ام سرعت تایپ در حد بالا علاقه مند به این کار می باشم با دقت فراوان و حوصله بسیار در تایپ دارای وقت آزاد مناسب وظیفه شناس بودن در کار محوله داشتن نظم در کار سر وقت بودن در دسترس بودن پایبند به قوانین سابقه انجام تایپ پایان نامه های دانشجویان در شهر اراک

  • سعید اکبری متخصص تایپ دست نویس از همدان

تایپ انواع متون فارسی و ساده خوانا با بهترین کیفیت ، تایپ انواع دست نویس و نوشته های pdf، توانایی انجام پروژه های فارسی ساده و قابل تایپ و خوانا در کمترین زمان و با بهترین کیفیت ، و با کمترین هزینه ، تایپ پی دی آف و تایپ از روی عکس نوشته ، تایپ دست نویس و جزوه نویسی و تحقیق اینترنتی برای دانشجویان ،

  • پرستو کرمان ساروی متخصص تایپ دست نویس از ساری

پرستو ساروی هستم، نویسنده و ایده پردازی در زمینه ی محتوا نویسی در موضوعات مختلف بدون کپی برداری برای شرکت ها و اشخاص مختلف در هفته بالای ده هزار کلمه انجام میدهم، به علاوه جویای کار در زمینه ی تایپ از روی دست نویس و صداهای ضبط شده به وسیله ی گوشی اندروید تبدیل به ورد و پی دی اف می باشم. با توجه به آگهی شما در شیپور خواستار کار در زمینه ی تایپ هستم سپاسگزارم از توجه و لطفتون

  • مهسان احمدی متخصص تایپ فایل صوتی از تهران

من 3سال کلاس کامپیوتر رفتم و با کامپیوتر آشنایی کامل دارم من در درست کردن ورد پاپرپینت و اکسنت مهار هستم و پرژه های حرفه ای درست میکنم میتوانم به صورت حرفه ای متن بنویسم میتوانم شکل را سه بعدی کنم و یا میتوانم شکلک را متحرک کنم و همین طور میتوانم اسیاید رامتحرک کنم شما میتوانید به من اعتماد کامل کنید

  • پیام انتخابی متخصص تایپ دست نویس از قم

تایپ ده انگشتی بهمراه کار با نرم افزار ورد.ایجاد پروژه اکسل.ساخت پاورپوینت از جمله موارد تخصص من هسعلاوه بر این کلی نصب نرم افزار و کار با نرم افزار پریمیر و افترافکت در حوزه تولید محتوا نیز توانایی دارمتا الان تایپ برای خودم داشتم و خیلی برای جایی کار نکردم اما اگر شرایط همکاری با این مجموعه رو داشته باشم حتما موفق خواهم بود

  • شیدا عظیمی متخصص تایپ دست نویس از کرج

علاقه مند به یادگیری ، با حوصله ،تایپ سریع به موقع منظم و مرتب بدون غلط املایی ؛ تحویل به موقع و سر وقت به مشتری ،تایپ انواع نامه های اداری، تایپ فایل های صوتی و دست نویس -تایپ پایانه نامه-انجام جداول اکسلی -ساخت انواع فرمت پیش فاکتور و سایر فرمها در اکسل– تنظیم نامه در سربرگ و غیره.-گذاشتن لوگو و غیر در برگه

امیرحسن شعبانی پور متخصص تایپ فایل صوتی از تهران

سلام وقت بخیر امیرحسن شعبانی پور هستم، ۲۵ ساله، لیسانس حسابداری، آشنا به مفاهیم علوم مالی، دارای مدرک درجه 1 icdl از مجتمع فنی تهران و مدرک icdl درجه 2 از سازمان آموزش فنی و حرفه ای،فوق دیپلم برق مترو، مسلط به مباحث راه آهن برقی ( مترو )، سطح زبان متوسط intermediate، سطح پیشرفته زبان تخصصی حسابداری. برای من باعث افتخار هست که با مجموعه شما همکاری داشته باشم.

  • زینب جهان بین متخصص تایپ فایل صوتی از کاشان

سلام و عرص ادب ، مهارت های کامل ای سی‌ دی‌ ال را دارم و دوره ی این کلاس ها را گذرانده ام‌ ، و به ورد‌ و پاورپوینت‌ ‌ اشنایی‌ دارم‌ ، و تایپ‌ فایل های ‌صوتی‌ را بسیار زیاد انجام دادم ،اگر‌ در زمینه‌ ی مورد‌ نیاز‌ شما مفید هستم‌ خوش‌ حال ‌ میشم‌ که با مجموعه‌ ی شما‌ همکاری‌ انجام دهم ،ممنونم‌ از شما و تیم تون

  • نفیسه همتیان متخصص تایپ دست نویس از شهرکرد

با سلام نفیسه همتیان هستم ، ساکن شهرستان شهرکرد . فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر ، تسلط کامل بر تایپ سریع ،پاورپوینت ،مقدماتی شبکه و. . اینجانب مهارت در زمینه تایپ ده انگشتی ، فرمول نویسی ، تایپ صوتی ،پاور پوینت را دارا هستم .همچنین دارای سابقه کاری در دفاتر فنی ،ادارات در شهرستان شهرکرد را دارا می باشم ، کار تایپ دانشگاهی ،ساخت پاور پوینت را هم انجام دادم و علاقه مند به همکاری با مجموعه شما هستم . با تشکر .

  • یاسین عابدینی متخصص تایپ دست نویس از تفت

یه پسر 17 ساله از استان یزد. یه مدت طولانی عضو ایران تایپیست بودم و اونجا امتیاز های خوبی گرفتم و به دلایلی یه مدت دور بودم از تایپیست بودن و در کل هم دقت و سرعت خوبی در تایپ فایل های دست نویس دارم در تایپ صوتی هم مهارت دارم ولی متاسفانه یه کم سرعتم پایین تر باشه شاید نسبت به بقیه. خوشحال میشم بتونم باهاتون همکاری کنم و امیدوارم همکاری خوبی داشته باشیم.

  • امیرحسین علی‌ عسگری متخصص تایپ دست نویس از استان البرز

تخصص تایپ در ورد از روی فایل های دست نویس – تایپ از روی فایل pdf – رسم جدول – تایپ از روی عکس – تایپ جزوه – تایپ سوالات سربرگ دار امتحانی – تایپ فارسی – تایپ جزوات دانشگاهی و مدارس – تایپ از روی برگه های امتحانی و دانشگاهی غیره رو میتوانم که انجام دهم لطفا درخواست بنده در مورد استخدام رو رسیدگی کنید ممنونم از شما و تیم خوبتون که انقدر خوب و حرفه ای هستید

  • مهسان احمدی متخصص تایپ فایل صوتی از تهران

من سه سال کلاس کامپیوتر رفتم و آشنایی کامل در کامپیوتر دارم پاورپوینت اکسل و ورد رو ماهر هستم من پروژه های حرفه ای درست می کنم میتوانم به صورت حرفه ای متن بنویسم میتوانم شکلک ها را سه بعدی کنم میتوانم شکلک ها متحرک کنم و همینطور میتوانم اسلاید را متحرک کنم شما می توانید به من اعتماد کامل کنید مهسان احمدی متخصص تایپ

  • هانیه نصرالهی متخصص تایپ فایل صوتی از تهران

مسلط به تایپ سریع جزوات و فایل های صوتی با گوشی می توانم با گوشی هر جزوه نوشته شده یا فایل صوتی را تبدیل به متن تایپ شده کنم جزوات و فایل های صوتی در هر زمینه ای باشد فرقی نمی‌کند حتی اگر در زمینه ی رشته ای باشد که در آن تحصیل نکرده ام من در روز تایم آزاد زیاد دارم و می‌توانم چندین پروژه را به ثمر برسانم

  • اکبر ملزم شریف لو متخصص تایپ فایل صوتی از اسلامشهر

مهندسی عمران، ۲ سال سابقه اجرایی و طراحی سازه ، بازاریاب و فروش ، ۲۷ سال دارم ، علاقه مند به این کار و پر انرژی و با انگیزه ، سابقه تایپ و ساخت پاورپوینت ، تایپیست حرفه ای و سابقه منشی گری و تایپ کردن ۳۰۰۰ کلمه در روز و حتی بیشتر ، تایپ حرفه ای ۱۰ انگشتی در مدت زمان کوتاه ، تایپ کردن و طراحی یک رزومه کاری ، تایپ یک پروژه پایان نامه و درست کردن اسلایدهای پاورپوینت ان ،

  • امیردرزی متخصص تایپ فایل صوتی از تهران

شرکت آوا موضوع : درخواست استخدام باسلام واحترام اینجانب امیر درزی متولد 1373/11/26 دارای مدرک تحصیلی دیپلم و مهارتهای تایپ فایل صوتی و تایپ دستنویس و تایپ فوری زبان فارسی درخواست استخدام در مجموعه تحت مدیریت شمار را دارم. امید دارم خصوصیات اینجانب مورد تایید مدیریت محترم قرارگیرد و فرصتی را فراهم سازد تا بتوانم خواست ها و خدمات مورد نظر آن شرکت را برآورده سازم. ضمن آرزوی توفیق وبهروزی برای جنابعالی ، ازوقتی که به بررسی رزومه اینجانب اختصاص می دهید تشکر می نمایم.

  • سحر عبدالملکی متخصص تایپ دست نویس از تهران

از سال 1385 تاکنون با دانشگاه های مختلف در زمینه تایپ پایان نامه، جزوه و . بصورت دورکاری همکاری داشته ام. به محیط های ورد، اکسل و پاورپوینت مسلط هستم تایپ به صورت فارسی ساده با سرعت بالا، جدول، نمودار، فرمول و لاتین کار می کنم. سرعت بالا و دقیق مدرک تحصیلی: لیسانس مدیریت بازرگانی سن: 40 سال محل سکونت: تهران، بلوار اباذر

  • زهره ستوده نیا متخصص تایپ دست نویس از تهرآن

من زهره ستوده نیا هستم . متولد سال ۱۳۶۶ .دانشجوی رشته الهیات هستم و قبلا هم تربیت بدنی خونده ام . من در زمینه تایپ دست نویس و همچنین تایپ صوتی و ادمینی کانال در پیام رسانها میتوانم همکاری کنم . در زمینه تایپ من میتوانم بدون غلط املایی این کار رو انجام بدم . و سعی میکنم که بقیه اصول تایپ و نگارش را رعایت کنم

  • وحیده ساکی مقام متخصص تایپ دست نویس از خلخال

با سلام و خسته نباشید من وحیده ساکی مقام هستم و ساکن شهرستان خلخال میباشم و مسلط به وردهستم و هم تایپ صوتی میتوانم انجام بدهم هم تایپ دست نویس میتوانم انجام بدهم و هر زمانی که لازم باشد میتوانم کار راتحویل بدهم.سعی میکنم همیشه منظم و مرتب کار را انجام بدهم و باعث رضایت مشتری شوم. ممنون از سایت خوب شما

  • آرزو محسنی تبار متخصص تایپ فایل صوتی از تهران

من در زمینه‌ی تایپ تجربه‌ای ندارم اما چون ترجمه زیاد انجام دادم و در ترجمه، متون باید تایپ می‌شدند، به همین دلیل سرعت تایپم به نسبت بالا رفت و حالا می‌خواهم از این مهارت استفاده کنم. اینکه تجربه‌ای در این زمنیه ندارم می‌توانپد نکته‌ای منفی باشد اما اینکه این کار، مهارتی جدید است که می‌توانم روی آن کار کنم، انگیزه‌ی بالای من در این کار را نشان می‌دهد.

  • هانیه قنبرنتاج متخصص تایپ دست نویس از مازندران ،بابل

در زمینه تایپ مهارت خوبی دارم و توانایی تایپ با سرعت بالا و همچنین تایپ ده انگشتی رو دارم و ۱۵ صفحه رو در ۲ روز انجام میدم.سابقه کار کردن با برنامه های ورد و آفیس دارم و تسلط بسیار زیادی با تایپ گوشی و همچنین تایپ با کامپیوتر دارم و علاوه بر آن با توجه مدرک دیپلم ادبیات کار های ویراستاری و ویرایش متن را دارم.چندین مقاله در راستای کار های تحقیقی که در دانشگاه انجام دادم(دانشجوی جامعه شناسی) به نوشتن مقاله و پروپوزال نویسی واردم و به همین دلیل تجربه خوبی در تایپ و تدوین متن دارم.

  • هانیه قنبرنتاج متخصص تایپ فایل صوتی از مازندران ،بابل

در زمینه تایپ مهارت خوبی دارم و توانایی تایپ با سرعت بالا رو دارم و ۱۵ صفحه رو در ۲ روز انجام میدم.سابقه کار کردن زیاد با برنامه های ورد و آفیس دارم و تسلط بسیار زیادی با برنامه های ورد گوشی و تایپ در کامپیوتر دارم و علاوه بر آن با توجه مدرک دیپلم ادبیات کار های ویراستاری و ویرایش متن را دارم.چندین مقاله در راستای کار های تحقیقی که در دانشگاه انجام دادم(دانشجوی جامعه شناسی) به نوشتن مقاله و پروپوزال نویسی واردم و به همین دلیل تجربه خوبی در تایپ و تدوین متن دارم.

  • سهیل حاتمی متخصص تایپ دست نویس از تهران

تایپ بسیار قوی در یک روز راحت 100صفحه تحویل میدم. هر یک ربع یک صفحه اگر دوست دارید لطفا استخدام کنید. تشکر سهیل حاتمی و اینکه 15سالمه و با گوشی کار تایپ انجام میدهم لطفا هرچه سریع زنگ بزنید جهت همکاری و روزانه 100تا صفحه تایپ میکنم و اینکه من در تایپ ها خیلی حوصله به خرج میدهم و بدون هیچ غلطی کار را در میارم

  • احم شعیب اکبری متخصص تایپ دست نویس از تهران

سلام احمد شعیب اکبری هستم دانشجویی ارشد رشته روابط بین الملل دانشگاه تهران به ورد و اکسل تسلط دارم زبان انگلیسی من انترمیدی ایت است و به تایپ علاقه بسیار خاصی دارم و خیلی علاقه مند هستم تا در این قسمت با موسسات مختلف همکار باشم و خدا شکر تایپ ده انگشتی بنده نیز خیلی خوب است و امید وارم هستم بتوانم در این بخش با شما همکاری کنم و همچنان تا الان نیز مقالات زیادی تایپ کردم و این یکی از قسمت های است که به توانایی بنده انگیزه مثبت می دهد.

  • ناهیداحسانی فر متخصص تایپ دست نویس از ورامین

سلام وقت بخیر 10 سال سابقه تایپ مسط به ورد فرمول نویسی پاور پوینت مسلط اینجانب ناهید احسانی فر به مدت 10 سال از 1390 مشغول ه کار تایپ تا سال 1400 بوده ام و تسلط کامل به امور تایپ و پاور پوینت دارم و در این مدت در کافینت قسمت تایپ مشغول بوده ام و همچنین کارهای تحقیق و مقاله نویسی هم میتوانم انجام دهم

  • فاطمه حسین رضایی متخصص تایپ دست نویس از کرمان

دانشجوی کامپیوتر دانشگاه شهید باهنر کرمان- سابقه کار در زمینه های مقاله نویسی برای برای سایت های مختلف ازجمله مقاله نویسی برای توضیح بیشتر محصول، مقاله نویسی برای افزایش بازخورد سایت، مقاله نویسی در قسمت علمی، تایپ جزوه و متون درسی، مقاله نویسی برای سایت های فروش جهت تکمیل اطلاعات محصول و مقاله نویسی برای سهولت استفاده از امکانات سایت

  • محمد مهدی جمالپور متخصص تایپ دست نویس از رامسر

من محمد مهدی جمالپور هستم‌ ۲۱ سالمه دانشجو رشته مهندسی کامپیوتر هستم دسترسی به سیستم خوب و تجهیزات برای تایپ مانند کیبورد مکانیکال و . سرعت تایپ خوبی دارم همیشه در دسترس هستم و انلاین هستم ادم ان تایمی هستم و اگر پروژه ای قرار باشه تحویل داده شه سر تایمش تحویل داده میشه شغلی ندارم که بخواد اختلال ایجاد کنه در این کار تسلط به کار با کامپیوتر برنامه ورد دارم حدودی و داشتن انگیزه برای پیشرفت توی زمینه تایپ و پیشرفت در همکاری با شما را دارا هستم و به امید اینکه پروژه های خوبی رو در کنار هم به سر انجام برسونیم .

  • محمد مهدی جمالپور متخصص تایپ فایل صوتی از رامسر

من محمد مهدی جمالپور هستم‌ ۲۱ سالمه دانشجو رشته مهندسی کامپیوتر هستم دسترسی به سیستم خوب و تجهیزات برای تایپ مانند کیبورد مکانیکال و . سرعت تایپ خوبی دارم همیشه در دسترس هستم و انلاین هستم ادم ان تایمی هستم و اگر پروژه ای قرار باشه تحویل داده شه سر تایمش تحویل داده میشه شغلی ندارم که بخواد اختلال ایجاد کنه در این کار تسلط به کار با کامپیوتر برنامه ورد دارم حدودی و داشتن انگیزه برای پیشرفت توی زمینه تایپ و پیشرفت در همکاری با شما را دارا هستم و به امید اینکه پروژه های خوبی رو در کنار هم به سر انجام برسونیم .

  • زینب جعفری متخصص تایپ فایل صوتی از شاهرود

با سلام و وقت بخیر ، اینجانب زینب جعفری ،۲۷ ساله، فارق التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر ، مسلط به نرم افزار های Word,Excel,Powerpoint و دارا بودن مدرک فنی حرفه ای در این زمینه اماده همکاری در دپارتمان های تایپ فایل صوتی و تایپ دست نویس را دارم ، با توجه به علاقه وی در این زمینه مطمئن هستم میتوانم همکاری خوبی با شما داشته باشم ، امیدوارم شما نیز درخواست اینجانب جهت همکاری را بررسی نموده و تایید نمایید ، با تشکر

  • علی نوروزی متخصص تایپ دست نویس از همدان

با سلام تایپ انگلیسی و ساخت پاورپوینت هم بلدم ولی امکان اضافه کردن چند مهارت فراهم نبود. ممنون میشم به رزومم اضافه کنین. قبلا ترجمه انگلیسی به فارسی در حوضه ی برق، کامپیوتر و زبان کار کردم . رشتم نرم افزار هست و کار با نرم افزار های افیس را به خوبی بلدم. اگر توضحات بیشتری لازم بود داخل تلگرام یا واتس اپ میفرستم براتون.

  • سما نامی متخصص تایپ دست نویس از کرج

سلام من سما نامی ، دانشجو دکترای ادبیات پارسی هستم و به کار تایپ علاقه دارم و میخوام از این راه درآمد داشته باشم. همچنین بنده به امور ویراستاری اشراف کامل دارم و اگر نیاز بود خوشحال میشم در این زمینه هم همکاری کنیم. لازم به ذکر هست که اینجانب مدرس ادبیات هستم و کار تایپ رو به مدت سه سال هست که در کنار تدریس انجام میدم. امیدوارم که همکاری خوب و موفقیت آمیزی در کنار هم داشته باشیم و همچنین برای مجموعه شما آرزوی موفقیت بیشتر رو دارم.

  • پرهام شکیبایی متخصص تایپ فایل صوتی از تهران

درود . در دوران دانشجویی چندین سال در زمینه ی تایپ کار کرده ام. دوره ی زرنگار و تایپ ده انگشتی دیدم با زرنگار کار کردم . تایپ فرمول و مهندسی و تخصصی انجام دادم . برای چندین سایت و شرکت کار تایپ از روی فایل صوتی و دست نویس انجام دادم. به فتوشاپ تسلط دارم البته بیشتر در زمینه ی عکس و رتوش . شغل فعلی عکاسی هست و عکاسی دارم ولی چون تایم های خالی زیاد هست بین کارم میخوام از این زمان ها استفاده کنم. اهل مطالعه و نوشتن هم هستم . به ادبیات آشنایی دارم . کار موسیقی و نوازندگی رو بصورت حرفه ای انجام میدم . کار ترجمه ی مقالات موسیقی ، ترجمه ی سایت ایران ملودی رو هم مدتی انجام میدادم . به کامپیوتر تسلط دارم . کار تدوین ویدیو چندین سال در صدا و سیما انجام دادم و ترجمه و زیر نویس فیلم هم تسلط دارم.

 

  • عسل فقیه متخصص تایپ دست نویس از Tehran

مسلط به تایپ به زبان فارسی و انگلیسی و گاها انجام پروژه های تایپ فوری مسلط به پاورپوینت و تولید محتواهای ساده مسئولیت پذیری و انجام به موقع تایپ و پروژه ها توانایی رسم شکل و جدول در صورت وجود زمان کافی برای انجام پروژه و دارای وقت و حوصله کافی برای انجام مواردی که گفته شد بنده دانشجو هستم و به جز هفته ای دو سه روز تایم آزاد زیاد دارم و خوشحال میشم بتونم با این مجموعه همکاری داشته باشم

 

  • محمد حسین محمد رضایی متخصص تایپ فایل صوتی از تهران. شهر جدید اندیشه فاز دو

به نام خدا من دانش آموز سال یازدهم رشته ریاضی هستم و به مدت یک سال کار تایپ انجام من و یازده سال هم است که دارم زبان انگلیسی میخونم و پنج سالی است که دارم زبان رو به صورت حرفه ای دنبال میکنم و در این زمینه هم تسلط خوبی به کیبورد زبان انگلیسی دارم و تایپ معمولی هم با سرعت بالایی بلد هستم انجام بدم و در زمینه تایپ صوتی بنده سرعت خوبی دارم و به طور تقریبی اگر بخواهیم بگوییم روزانه میتوانم یک یا دو کار انجام بدم چون جای قبلی که مشغول بودم تایم ویس ها بین شش تا هفت دقیقه بود و من در روز یک یا دو کار تحویل میدادم درکل اگر بخواهیم بگوییم من در زمینه تایپ با گوشی مهارت خوبی دارم

 

  • محمد مهدی بحرانی نژاد متخصص تایپ فایل صوتی از قم

بنده توانایی تایپ فایل های صوتی (حد اکثر 3 ساعت) بدون غلط املایی، به همراه علائم نگارشی و. را دارم . تایپ به زبان عربی هم یکی از توانایی های این جانب است. بنده تا به حال تجربه تایپ جزوه زیست شناسی ، نمونه سوال مطالعات اجتماعی ، نمونه سوال عربی و همچنین نمونه سوال درس زیست شناسی را دارم . امید است با همکاری دو جانبه نتایج خوبی را به دست آوریم .

    تایپ فایل صوتی – تایپ دست نویس و جزوه پیشنهاد می کند جهت انجام امور تایپ از خدمات تایپ آوا استفاده نمایید.

    همچنین می توانید از دیگر سایت خدمات تایپ ما سفارش تایپ دهید.

    65 پاسخ

    1. با سلام داری تخصص کامل در تمامی برنامه های افیس (ورد , اکسل, پاور پوینت ,اکسس) انجام تایپ صوتی ,تبدیل عکس به نوشتار , جزوه نویسی, دست نویس, تایپ فوری , گویندگی: تبدیل نوشتار به صوت , تولید محتوا , فوتوشاپ , ساخت بنر , ساخت استوری های تبلیغاتی , به صورت حرفه ای و در بعضی مواقع در حد متوسط در حال حاظر به صورت پاره وقت در حال یادگیری زبان جاوا و تولید محتوا هستم تایپ انگلیسی , تایپ فرمول , تایپ نمودار و طرح , مسلط به وبلاگ نویسی

    2. با سلام و احترام
      مسلط به تایپ ده انگشتی در محیط ورد به فارسی و انگلیسی هستم و رسم جدول در ورد هم بلدم
      همچنین به تهیه جدول و تایپ با فرمول جمع و تفریق در اکسل مسلط هستم
      فایل صوتی هم میتونم پیاده کنم
      لیسانس علوم ارتباطات هستم و ویراستاری هم بلدم.
      با فتوشاپ هم در حد ابتدایی آشنا هستم
      با توجه به مسافت تنها امکان دورکاری مقدوره برام
      سپاس

    3. تسلط کامل به Wordو Office و فرمول نویسی را با دقت بالا و در اسرع وقت انجام میدهم ، بسته به اینکه متن شما فارسی ساده، فارسی به همراه لاتین، فارسی به همراه لاتین و فرمول نویسی، فایل صوتی، دست نویس با خط خوش، دستنویس با خط بد و یا تمام لاتین باشد . در تایپ بخش فرمول نویسی ومحاسبات ریاضی کاملا تجربه داشته ومسلط هستم وهمچنین به رسم نمودار و شکل و جدول و پاراگراف بندی خط بندی و تنظیم صحفه نیز تسلط داشته و آمادگی انجام پروژه های تایپ را دارم .

    4. درود
      من کار تایپ فایل های صوتی انجام میدم . به این روش که اول با سرعت کم فایل رو پخش و شروع به تایپ میکنم ، هر چند دقیقه برمیگردم عقب مجدد و متن رو کامل میکنم و در آخر یکبار گوش میکنم و متن را همزمان میخوانم ، در این صورت هیچ موردی اشتباه تایپ نمیشود و یا از قلم نمی‌افتد. در زمینه تایپ انگلیسی و ایتالیایی هم آماده کار هستم.

    5. سلام من فاطمه زارع هستم ۲۱ ساله دانشجو آموزش زبان انگلیسی در شیراز من آشنایی کامل با بر نامه های آفیس wordوacssesوExel وpaverpointو تایپ دارم و همچنین تسلط کامل به زبان انگلیسی نیز دارم

      1. به نظرم سایت خیلی خوبی است برای منبع درآمدی برای الخصوص دانشجو ها و نیازی مبری به کار کردن دارم و خیلی دوست دارم این کارو انجام بدم به نظرم هم برای خودم مفید است و منبع در آمدی است و هم راه سریع تری برای افرادی است که درخواست تایپ فوری را دارند

    6. به نظرم سایت خیلی خوبی است برای منبع درآمدی برای الخصوص دانشجو ها و نیازی مبری به کار کردن دارم و خیلی دوست دارم این کارو انجام بدم به نظرم هم برای خودم مفید است و منبع در آمدی است و هم راه سریع تری برای افرادی است که درخواست تایپ فوری را دارند

    7. اینجانب دارای مدرک کارشناسی ارشد و انجام امور پژوهشی و علمی در حوزه تحصیلی می باشم
      اینجانب دارای سابقه کار در حوزه دفتر فنی با سابقه بیمه می باشم همچنین مسلط به کلیه امور تایپ و پاور پوینت می باشم
      اینجانب سرعت بسیار بالایی در حوزه تایپ دارم همچنین دارای روحیه کاری بالا و مسئولیت پذیری زیادی هستم
      اینجانب دارای مدرک آی سی دی ال بوده و سابقه تایپ در پژوهشکده و تایپ پروژه ای می باشم
      همچنین کلیه کار های مربوط به پایان نامه ارشد را به تنهایی انجام داده ام

    8. آخه دیدگاه باید تو چارچوبی باشه من الان دیدگاهم و درباره ی عمه ی کی بگم.>
      باشه…من میلادم هفت سالمه از تهلان …من کوچولو بودم دوس داشتم ماشین کنترلی داشته باشم ولی بابام منو میزد و بهم توجه نمیکرد من و بردن پیش تراپیست و اونجا فهمیدن من دچار اسکیزوفرنی هستم و من هم چند بار دست به خودکشی زدم …اگ اینارو میخونی بدون خدا خیلی تو رو دوست داره و از برداشت من همچین چیزی برداشت باید بکنین که قدر پدر مادرتون و بدونین و هیچ وقت ماشین کنترلی نخواین …چون بعضی از پدرمادرا توانایی خرید ندارن …باتوجه از توجه خوبتون …بریم یه برنامه …یه برنامه …یه برنامه ببینین

    9. انجام تایپ سریع همراه با بالاترین دقت لازم متون انگلیسی، فارسی و انگلیسی – فارسی را دارا هستم تمام تلاش لازم در جهت تحویل هرچه سریعتر و با کیفیت بیشتر و کمترین میزان اشتباه در صورت هر بار نیاز به ویرایش فایل ارسال شده

    10. اینجانب زهره جیحون
      در زمینه های متفاوت تایپ پایان نامه
      تایپ کتاب
      و فایلهای صوتی سابقه کاری داشته و مسلط به تایپ ده انگشتی می باشم
      ان شاالله که بتوانم با مجموعه ی شما نیز بتوانم همکاری خوبی داشته باشم

      1. با سلام
        با داشتن لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی مفتخرم در خدمت دوستان و همکاران محترم هستم چند کار تایپ صوتی انجام دادم و نهایت دقت را در کار بکار میبرم

    11. به نظرم سایت خیلی خوبی است برای منبع درآمدی برای الخصوص دانشجو ها و نیازی مبری به کار کردن دارم و خیلی دوست دارم این کارو انجام بدم به نظرم هم برای خودم مفید است و منبع در آمدی است و هم راه سریع تری برای افرادی است که درخواست تایپ فوری را دارند

    12. با سلام و ممنون از اینکه این فرصت را برای ما به وجود آوردید .
      بنده احسان زارعی نژاد هستم و متخصص در تایپ فایل های صوتی همچنین فایل های دست نویس و مسلط کامل به نرم افزار پاورپوینت.
      بنده به واسطه شغلم هر روز حدود ۵۰ صفحه را تایپ و بدون هیچ نقصی کار خودم را انجام میدم.
      همچنین در نرم افزار پاورپوینت می توانم تمامی کارها را به زیباترین و بهترین شکل انجام دهم .
      امیدوارم با استخدام در این سایت بتوانم هم به دیگران کمک کنم و هم اندکی از مشکلات خودم را رفع کنم .

    13. تایپ در ورد می توانم انجام بدم به این کار علاقه زیادی دارم انشالله بتوانم مشتری ها را راضی کنم

    14. اینجانب دانشجوی رشته مهندسی شیمی دانشگاه علم و صنعت هستم. بواسطه نیازهای دانشجویی تسط مطلوبی بر word و powerpoint دارم و برحسب نیاز از برنامه excel نیز در اموری مانند رسم نمودار، درونیابی و… استفاده نموده‌ام.

    15. سایت فوق الهاده ای دارین و اینکه میشه تو هرجای دنیا دسترسی داشتن و از توانمدیت استفاده کنی و بتونی درامد داشته باشی امتیاز خیلی عالی که شما برای ما فراهم کردین سپاسگذارم

    16. با سلام و احترام
      مسلط به تایپ ده انگشتی در محیط ورد به فارسی و انگلیسی و رسم جدول، نمودار و فرمول نویسی در ورد و همچنین به فرمول نویسی و برنامه نویسی در اکسل و ترسیم انواع نمودارها و جداول هم مسلط هستم. در حال حاضر کارشناس ارشد برنامه ریزی در یک شرکت خصوصی هستم.
      دارای روحیه مسئولیت پذیری و همکاری بالا و دارای شخصیت ESTJ می باشم.

    17. سلام وقتتون بخیر
      نازنین قاسم نژاد هستم
      علاقمند در زمینه های طراحی پاورپوینت و تایپ مقاله و کار با اکسل
      دارای مهارت در زمینه های مذکور و برنامه نویسی پایتون و طراحی گرافیک با ایلستریتور و کار با فتوشاپ
      دارای مهارت در زمینه ی تولید محتوی با گوشی موبایل و لبتاب
      و همچنین مسلط به زبان انگلیسی
      علاقمند به همکاری با مرکز تایپ آنلاین آوا
      ممنون از تیم خوبتون ❤️❤️

    18. به نظرم سایت خوبی برای کسب درآمد از طریق کارهای سیستمی می باشد و اینکه مراحل ثبت نام مختصر و مفید و کاملی دارد و پیچیده نیست. باتشکر از رها تایپ

    19. باسلام و احترام خدمت همه
      کار در هر سطح و نوعی و برای هر کسی تا وقتی که ازش درآمد و استقلال مالی و شخصیتی بهمراه داشته باشه، نه تنها باعث پیشرفت فیزیکی بلکه باعث پیشرفت در روح و روان آدمی میشه.

    20. من در دوران دانشجویی متوجه شدم که برای تایپ جزوات درسی و تایپ از روی صدای اساتید که در کلاسهای درس ضبط شده خیلی وقت کم میارم و همیشه باید دنبال جایی می گشتم که در این مورد کمکم کنه و بعد از پیدا کردن جایی که قیمتش هم مناسب باشه اغلب چون این مراکز تعداد کمی تایپیست داشتند باز هم سفارش من دیر حاضر می شد و لی با آشنایی با سایت شما متو جه شدم که دانشجوها دیگه دغدغه های دوران دانشجویی من را با وجود شما نخواهند داشت.

    21. کار تایپ برای کسب درآمد برای افرادی که قادر به کار در بیرون از خانه نیستند خیلی مناسب است و باعث استقلال مالی و حس خوب در زندگی می شود .

    22. مسلط به تایپ و فرمول نویسی و اکسل و رسم شکل و جدول و نمودار – مسلط به ویزیو و مت تایپ

    23. سلام وقتتون بخیر چند سالی هست که کار تایپ انجام میدم تایپ فارسی ، صوتی ، انگلیسی و… رشته خودم کامپیوتر هستش پروژه از کافینت میگرفتم تو خونه انجام میدادم هرازگاهی هم به صورت انلاین کار تایپ انجام میدادم سفارش از دوستان و اشنایان قبول میکردم و تو خونه مشغول میشدم تایپمم به نسبت سریع هستش و ده انگشتی تایپ می کنم تو تایپ فارسی سرعت عملم بهتره معمولا و به دلیل سرعت عمل متوسط رو به بالا در مطب سونوگرافی چن سالی هست مشغول به کارم و نیاز به کار در منزل هم دارم تا وقت اضافیم الکی هدر نره . کار با پاورپوینت اکسل و.. رو بلدم ولی ترجیح میدم بیشتر کار تایپ انجام بدم . تایپمم معمولا بدون غلط املایی هستش از نتیجه کارم مطمئنم که بدرستی انجام شده است . با رسم جدول هم مشکلی ندارم ولی بازم ترجیحم با متن تایپ فارسی است . ممنون از وقتی که میذارین.

    24. سلام- 10 سال سابقه کار در امور اداری دارم و اشنایی و تسلط کامل به نامه نگاری و روال اداری و تایپ دارم

    25. دانشجوی حسابداری هستم و انجام کار تایپ هم سرط و تسلط به تایپ را افزایش میدهد و همزمان میتواند یک منبع درامد خوب باشد.در طی چند سال گذشته درامد مناسبی از تایپ در منزل کسب کرده ام.

    26. با سلام.
      بنده به تازگی با این سایت آشنا شده ام.
      خدمات تایپ برای دانشجویان مخصوصا کسانی که فایل های صوتی دارند گه مایل به ثبت آن ها به صورت متن هستند خیلی کاربردی‌ است.

    27. تازه با این سایت آشنا شدم و خدمات متنوع و خوبی ارائه میده، همینطور فرصت خوبی برای دانشجوها فراهم کرده برای داشتن یه شغل پاره وقت

    28. باسلام داری مهارت های ذکر شده رسم نمودار رسم شکل رسم جدول تایپ با کامپیوتر تایپ فرمول تایپ انگلیسی تایپ ده انگشتی مسلط به پاور پوینت تایپ فای صوتی math type تولید محتوا توانایی خلاصه سازی جزوات و و مطالب همچنین دارای مهارت های صفحه آرایب کتاب و بعلاوه وب سایت شخصی دارا می باشم و … و تمایل به همکاری دارم

    29. در هر کجای دنیا که هستید ، سفارش تایپ و طراحی پاورپوینت خود را به ما بسپارید. دیگر لازم نیست برای انجام خدمات و سفارش تایپ به مغازه های تایپ و تکثیر مراجعه نمایید. کمتر از وقتی که برای پیدا کردن یک فروشگاه تایپ و تکثیر می گذارید ، برای عکس گرفتن از مطالب خود توسط گوشی موبایلتان وقت خواهید گذاشت. پس از عکس گرفتن از صفحات مورد نظر آنها

    30. اینجانب از دی ماه سال 1398 تاکنون، به مدت 3 سال، با موسسه‌ای سابقۀ همکاری داشته و علاوه بر ترجمۀ انگلیسی به فارسی و بالعکس، پروژه‌هایی در زمینۀ ویراستاری و تایپ نیز انجام داده‌ام. با توجه به علاقۀ شخصی خود نسبت به تایپ و ویراستاری، همکاری با آوا تایپ این فرصت را برای من فراهم می‌کند تا به دوستانی که فرصت تایپ ندارند، یاری برسانم. من دپارتمان سفارش تایپ را انتخاب کردم اما در مواردی چون تایپ پایان‌نامه نیز توانایی همکاری دارم.

    31. با سلام خدمت همکاران عزیز.
      من تمایل به همکاری دارم.
      و تمام وقت میتونم در خدمتتون باشم.

    32. با سلام
      به تازگی با سایت شما آشنا شدم و امیدوارم ارتباط و همکاری خوبی با هم داشته باشیم

    33. تازه با این سایت اشنا شدم امیدوارم برای کسانی مثل من که نمیتونن حضوری کار کنن تجربه خوبی باشه

    34. تازه وارد این شرکت شدم و امیدوارم یه کارمجازی و دورکار خوب و مفید باشه
      ممنون از عوامل سایت و شرکت

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *