از تب home میتوان وسط چین،راست و یا چپ چین و ضخیم کردن متن و زیر خط دار کردن و اریب کردن استفاده کرد.
میتوان اندیس بالا و اندیس پایین گذاشت که بیشتر برای ریاضیات میشه استفاده کرد برای توان و اندیس.
فاصله بین خط ها و یا برای مثلا بخواهیم چند مورد را نام برده میتوان هم از نقطه و یا اعداد و یا تیک و … استفاده کرد.
________________________

برای ایجاد جدول تب insert گزینه tabel میتوان جدول رسم کرد.

از تب insert قسمت lllustrations گزینه chrat و  smartart برای رسم انواع نمودارها و نمودارهای از پیش طراحی شده میتوان استفاده کرد.

در تب insert قسمت text گزینهwordart را بزنیم و یکی از گزینه ها را انتخاب کنیم تب جدیدی بنام format باز شده که میتوان روی متون استایل های هنری انجام داد.

از تب insert قسمت lllustrations گزینه chrat و  smartart برای رسم انواع نمودارها و نمودارهای از پیش طراحی شده میتوان استفاده کرد.

از تب insert قسمت page از کاور پیج میتوان برای کاور کردن و یا همان روکش کردن کاغذ به عنوان مثلا برای جلد‌ جزوه و … استفاده کرد.

برای تایپ فرمول ریاضی از تب insert گزینه symbol و اجوکیشن را انتخاب کرده و میتوان نماد ها و فرمول ها را تایپ کرد.
________________________

تب  page layout قسمت page setup گزینه های حاشیه و لبه های کاغذ  و حالت عمودی و افقی کاغذ و سایز کاغذ و تعداد ستون و تعداد خط برای هر صفحه این امکانات را میتوان استفاده کرد.

برای پاورقی و سر ورقی و شماره صفحات از قسمت header & footer   میتوان استفاده کرد.

در همین تب در قسمت page background میتوان یک ‌متن سایه دار گذاشت مثلا برای جزوات درسی میتوان اسم درس و یا اسم استاد را به صورت یک متن سایه دار در زمینه بک گراند قرار داده.

و میتوان کاغذ را رنگی کرد و همچنین میتوان برای حاشیه دار کردن دور متن و یا دور کاغذ انواع هاشیه ها را با تنظیمات متفاوت انتخاب کرد.

در همین تب از قسمت پاراگراف میتوان فاصله هر پاراگراف از هم،تنظیمات دلخواهی را اعمال کرد.

این نرم افزار جهت تولید محتوا به صورت متن و عکس کاربرد زیادی دارد. پس از تولید محتوا و طراحی مناسب، می توان از قابلیت های خروجی این نرم افزار استفاده کرد و محتوای تولید شده را جهت چاپ و دیگر موارد مورد استفاده قرار داد مجموعه eoffic و word یک نرم افزار واژه پرداز است که امکانات زیادی برای تایپ دارد. منتها در کنار درج عکس و جدول که می توانیم برای راحتی و سرعت بخشی به کار، قالب های خاصی برای آن تهیه کنیم، و امکانات بسیار دیگر….

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.