لیست قیمت تایپ آنلاین - قیمت و هزینه تایپ فایل صوتی، نرخ و تعرفه تایپ صوتی

ما در مرکز تایپ آوا، به دنبال کاهش هزینه های تایپ اینترنتی هستیم. بسیاری از مراکز تایپ نرخنامه واضحی از تایپ ندارند و این به دلیل پیچیدگی مطالب و متون مختلف می باشد. به عنوان مثال تایپ از دست نویس خوش خط، ارزانتر از تایپ دست نویس بدخط می باشد. و تایپ فارسی شامل کلمات تخصصی لاتین، گرانتر از تایپ ساده فارسی می باشد.
بعضی از مراکز تایپ، نرخ بسیار پایینی را در سایت خود ارائه می دهند، ولی در هنگام مراجعه عملی به آنها، هزینه تایپ مطالب شما بسیار متفاوت از آن چیزی می شود که در سایتشان اعلام نموده اند.  مثلا جهت ارسال و دریافت فایل هزینه دریافت می نمایند و هزینه های جانبی بسیار زیادی به قیمت ابتدایی اضافه می نمایند.

بسته به میزان شمردگی، کیفیت فایل صوتی ضبط شده و لهجه و محاوره ای بودن متن، هزینه تایپ فایل صوتی تغییر می کند. به عنوان مثال در صورتی که سرعت گوینده آنقدر شمرده باشد که تایپیست بتواند بدون استپ کردن پخش فایل صوتی، مطالب آن را تایپ نماید هزینه بسیار کمتر از آن چیزی خواهد بود که تایپیست مجبور به pause کردن پخش فایل می کند.

داشتن لهجه، صحبت کردن به صورت محاوره ای و همچنین کیفیت پایین فایل صوتی ضبط شده، بر روی قیمت تایپ فایل صوتی تاثیر می گذارد. اگر قصد تایپ صدای جلسات، سخنرانی ها، مکالمات، کلاسهای درسی و … را دارید، تایپ فایل صوتی مورد نظر را به ما بسپرید.

در بسیاری از مواقع، هزینه تایپ فایل صوتی به صورت توافقی صورت می پذیرد.

با توجه جهت اطلاع از قیمت تایپ با ما تماس بگیرید.

  • این هزینه برای تایپ بیش از ده صفحه می باشد.
  • در صورتی که تعداد صفحات زیر ده صفحه باشد، هزینه تایپ آن به صورت توافقی می باشد.
  • در سایر موارد، مثل تایپ فایل صوتی، هزینه مورد نظر بر اساس تعداد صفحات خروجی تولید شده محاسبه خواهد شد.
  • در موارد خاص و نامتعارف، هزینه تایپ از طریق تماس با کارشناس تایپ اعلام خواهد شد.

جهت استعلام قیمت تایپ مطالب خود با شماره 09376452945 تماس حاصل نمایید یا به واتساپ این شماره پیام بدهید.

جهت سفارش تایپ ، روی این لینک کلیک نمایید.

هزینه تایپ

نحوه محاسبه هزینه تایپ : در محاسبه هزینه تایپ و یا قیمت تایپ ، هزینه تایپ یک صفحه بسته به نوع آن متفاوت است. به

ادامه مطلب

25 صفحه تایپ ساده

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای 25 صفحه تایپ ساده را در پیشنهادات همین پست وارد نمایید. یا به واتساپ 09133438732 پیام بدهید.

ادامه مطلب

استعلام قیمت 3صفحه تایپ

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای استعلام قیمت 3صفحه تایپ را در پیشنهادات همین پست وارد نمایید.تمامی پیشنهادات قیمت و هزینه تایپ این مطلب

ادامه مطلب

استعلام قیمت ۴صفحه ورد

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای استعلام قیمت ۴صفحه ورد را در پیشنهادات همین پست وارد نمایید.تمامی پیشنهادات قیمت و هزینه تایپ این مطلب

ادامه مطلب

استعلام قیمت 50صفحه تایپ

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای استعلام قیمت نوشتن پایان نامه در لاتکس را در پیشنهادات همین پست وارد نمایید.تمامی پیشنهادات قیمت و هزینه

ادامه مطلب

تایپ ۲۰ صفحه عربی

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای تایپ ۲۰ صفحه عربی را در پیشنهادات همین پست وارد نمایید. یا به واتساپ 09133438732 پیام بدهید.

ادامه مطلب

قیمت تایپ

تعرفه تایپ با ورد که معمولا به صورت توافقی بین تایپیست و سفارش دهنده تایپ صورت می گیرد . این تعرفه در شهرهای مختلف توسط

ادامه مطلب

تایپ ۲۳۰ صفحه از کتاب

لطفا هزینه و قیمت پیشنهادی خود برای تایپ ۲۳۰ صفحه از کتاب را در پیشنهادات همین پست وارد نمایید. یا به واتساپ 09133438732 پیام بدهید.

ادامه مطلب