هزینه تایپ با ورد که معمولا به صورت توافقی بین تایپیست و سفارش دهنده تایپ صورت می گیرد . این قیمت در شهرهای مختلف توسط اتحادیه صنف تایپ و تکثیر کارشناسی شده و در اختیار کلیه واحدهای صنفی تایپ و تکثیر قرار می گیرد. بسته به اینکه هزینه های زندگی در یک شهر چه قدر باشد این تعرفه تایپ نیز متغیر است . به عنوان مثال هزینه تایپ در شهر کوچکی با جمعیت حدود 10 هزار نفر با هزینه تایپ در کلان شهری مانند تهران و مشهد تفاوت زیادی دارد. در سفارشهای اینترنتی ، نظربه اینکه تایپیست عموما تایپ در منزل را انتخاب می کند بنابراین هزینه های جانبی کمی داشته و در نتیجه قیمت های اعلام شده به مشتریان بسیار کمتر از قیمتی است که توسط اتحادیه صنف شهر خودشان تصویب شده است. بنابراین اگر دنبال قیمت مناسب تایپ هستید ، حتما سفارش تایپ اینترنتی را انتخاب نمایید. مطمئن باشید قیمت های تایپ اعلام شده از طرف ما بسیار مقرون به صرفه می باشد.

استعلام آخرین قیمت و هزینه تایپ

نحوه محاسبه هزینه تایپ :

در محاسبه هزینه تایپ و یا قیمت تایپ ، هزینه تایپ یک صفحه بسته به نوع آن متفاوت است. به عنوان مثال در تایپ یک صفحه کاملا فارسی که هیچ گونه اصطلاح انگلیسی و یا ریاضی در آن وجود ندارد قیمت بر اساس یک صفحه ساده در نظر گرفته می شود . چنانچه متن فارسی به همراه تعداد محدودی کلمه انگلیسی یا اصطلاح و اعداد ریاضی باشد این هزینه کمی بیشتر محاسبه میگردد. در صفحاتی که شامل فرمول نویسی ریاضی می باشند این هزینه بیشتر بوده و در صفحات عربی که نیازبه گذاشتن اعراب حروف میباشد باز هزینه متفاوت خواهد بود. یک صفحه استاندارد ورد شامل 18 سطر است که با فونت لوتوس lotus سایز 14 نوشته شده است. در صفحاتی که نیازبه رسم جدول و یا رسم اشکال خاصی می باشد قیمت به صورت توافقی بین سفارش دهنده و سفارش گیرنده صورت خواهد گرفت.

قیمت تایپ

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.