تایپ فارسی با قیمت های مختلفی انجام می شود، برای مثال در یک کافی نت قیمت تایپ فارسی و هزینه تایپ فارسی برای هر صفحه به صورت ساده بالغ بر 1000 تومان است و در سایت های دیگر از 300 تا 900 تومان برآورد می شود. اما تایپ آوا که به صورت سایت آنلاین به صورت 24 ساعت از تایپ های شما پشتیبانی می کند با کاربران مسلط بر تایپ ده انگشتی خود می تواند با قیمتی واقعی و بدون آنکه پس از دریافت پروژه بر هزینه های اعلام شده به هر دلیلی افزایش دهد، کار شما را در سریع تر زمان ممکن انجام خواهد داد.تایپ آنلاین آوا تایپ به شما کمک خواهد کرد تا در صورتی که تایپ های فوری دارید به راحتی سفارش پروژه تایپ دهید تا در تایم های کمتر از 1 ساعت کار شما تحویل داده شود. جهت دریافت لیست قیمت های وب سایت تایپ آوا می توانید به صفحه لیست قیمت تایپ در سال 1396 مراجعه فرمایید و پس از دیدن قیمت ها پروژه خود را با شماره تماس های ذکر شده در صفحه مربوطه، ارسال کنید.

چرا تایپ آوا آنلاین؟

ما تنها به تایپ فارسی بسنده نمی کنیم، ما می توانیم فایل های شما را در زبان های لاتین و سایر زبان ها با کاربرانی که داریم، پشتیبانی کنیم. در برخی از پروژه های انجام شده در وب سایت آوا آنلاین، برخی از پروژه ها حالت اداری داشته اند و باتوجه به اهمیت کار به علت حرفه ای بودن کاربران ما، پیشنهادهایی در جهت بهبود و کیفیت مطلب نهایی با هماهنگی سفارش دهنده انجام داده ایم تا بتوانیم رضایت خاطر شما را در تایپ به صورت آنلاین انجام دهیم و این ارتباط دوطرفه دوام پیدا کند. نباید صرفا قیمت‌های تعریف شده برای پروژه شما را فاکتور خود قرار دهید، زیرا علاوه بر ارزان بودن تایپ، کیفیت کارنهایی که به شما تحویل داده می‌شود، باید مد نظر قرار گیرد. لیست قیمت‌های ارائه شده بر مبنای ارزان بودن و بالا بودن کیفیت فایل نهایی است. کاربران تیم تایپ آنلاین آوا با تجربه بالا و آشنا به امور تایپ، ترجمه و ویرایش بهترین گزینه پیش روی شما است. شما می‌توانید جهت بالا بردن کیفیت فایل درخواستی خود، با ما مشورت کنید و توصیه‌های خود را بگویید تا در فایل نهایی اعمال شود؛ این در حالی است که تمام این موارد با قیمت فوق العاده کمی ‌برای شما انجام خواهد شد و دیگری نیازی نیست که شما فایل خود را دوباره ویرایش کنید.

یکی از نکته‌های مهم در این مدل تایپ‌ها، نرم افزاری است که کاربر تیم تایپ آنلاین آوا فایل شما را تایپ می‌کند و نرم افزاری که شما فایلتان را در آنجا استفاده می‌کنید، برای مثال اگر شما مقاله‌ای نوشته‌اید و برای ژورنال خاصی ارسال می‌کنید، در صورتی که فایل‌های تایپ شده در نرم افزار ورد (2007) ذخیره شده باشد و نرم افزاری که ژورنال مورد نظر شما را طراحی می‌کند از خانواده ادوبی (adobe) باشد، تمام موراد نگارشی در ورود 2007 به نرم افزار طراحی ژورنال انتقال داده نمی‌شود و برای شما مشکل ایجاد خواهد کرد. مطمئنا این نکته را در هیچ سایتی نمی‌توانید پیدا کنید و به علت تجربه بالای کاربران این تیم، برای شما گفته شد.

توصیه ما این است که در نحوه قیمت‌گزاری صرفا به قیمت ارزان آن توجه نکنید؛ بلکه به قیمت و کیفیت به عنوان دو ملاک جدانشدنی ازهم توجه کنید. البته قیمت‌های ارائه شده در سایت ما را می‌توانید با سایت‌های دیگر مقایسه کنید و خواهید دید با نکاتی که بیان کردیم، بهترین گزینه پیش روی شما، تیم تایپ آنلاین آوا خواهد بود.

قیمت تایپ آنلاین با تخفیف

هزینه های اعلام شده در وب سایت آوا تایپ، به صورت کاربردی بوده و این قیمت ها بر اساس کیفیت کار نهایی است که ما به شما می دهیم. به این معنا که ما علاوه بر تایپ ساده ای که تحویل میدیم خدماتی همچون ویراستاری نگارشی سطح 1، صفحه آرایی طبق استاندارد، رعایت فاصله سطرها و… را انجام می دهیم.

چگونه سفارش تایپ فارسی و لاتین آنلاین بدهم؟

شما می توانید با مراجعه به صفحه لیست قیمت ها، علاوه بر دریافت قیمت های اعلام شده و انتخاب نوع پروژه خود، هزینه سفارش نهایی خود را مشخص کنید و پس از مشخص شدن هزینه های شما، با شماره های ایجاد شده در آن صفحه یا اسلایدهای بالای سایت، تماس در تلگرام یا تلفنی برقرار کنید و زمان تحویل کار خود را مشخص کنید. پس از آن ما کار شما را به مجریان انتقال خواهیم داد و زمان تحویل شما را مشخص می کنیم یا در صورتی که حالت فوری دارد، به صورت فوری کار شما انجام خواهد شد.

پس از آن شما می بایست بخشی از مبلغ تایپ فارسی یا تایپ لاتین را به عنوان بیعانه پرداخت کنید تا کار شما توسط مجریان مربوطه با سرعت به اتمام برسد.

پس از دریافت فایل، شما فایل نهایی تایپ خود را بررسی می کنید و در صورتی که نیازمند ویرایش و اصلاحات بود به صورت رایگان توسط کاربران ما انجام خواهد شد و در صورتی که کار مشکلی نداشت، می توانید ما را به عنوان یک سایت خوب در زمینه تایپ فارسی و سایر تایپ های آنلاین به دوستان خود معرفی کنید تا با قیمت های فوق العاده از خدمات ارزان قیمت تایپ آوا بهره مند شوند.

قیمت تایپ

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.