همانطور که می دانید فونت و سایز فونت هر صفحه در ورد قابل تغیر است . بنابراین این سوال پیش می آید که یک صفحه استاندارد ورد شامل چند کلمه یا چند خط و با چه فونتی و سایز فونتی می باشد؟ آیا محاسبه قیمت تایپ بر اساس فونت و سایز دلخواه تایپیست صورت می گیرد یا اینکه برای اعلام قیمت ، فایل ورد را با تنظیمات استاندارد ایجاد می کنند و سپس قیمت تایپ را محاسبه می نمایند؟

استاندارد یک صفحه تایپ شده در ورد حدود 250 کلمه فارسی می باشد. که این تعداد کلمه در 18 سطر با فونت 14 و یا 20 سطر با فونت 16 تایپ خواهد شد. فونت استاندارد برای تایپ فارسی در ورد فونت Zar یا Lotus می باشد که با این تنظیمات، یک صفحه ورد استاندارد به دست می آید و قیمت تایپ بر اساس تعداد صفحات یک داکیومنت محاسبه خواهد شد. همانطور که در مطالب دیگر این سایت نیز اشاره شده است، ما هیچگونه هزینه اضافه ای شامل اسکن، ارسال ، دریافت و چک پرینت از مشتریان خود وصول نخواهیم کرد و این در صورتی است که سایر موسسات تایپ و صفحه آرایی ، هزینه های فوق را در محاسبه قیمت تایپ در نظر می گیرند. بعضی از مشتریان درخواست تنظیمات خاصی برای فونت و سایز فونت و نحوه صفحه بندی داکیومنت خود را دارند که این کار نیز به صورت رایگان برای مشتریان انجام می شود.

قیمت تایپ اینترنتی در سال 1396 نسبت به سال 1395 رشد چشمگیری نداشته است .سفارش تایپ فارسی ارزان قیمت تنها در وب سایت آوا آنلاین صورت می گیرد. شما می توانید برای سفارش خود با شماره های موجود در وب سایت تماس بگیرید و پروژه تایپ خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و ما تایپ شما را با سرعت و بهترین قیمت تایپ انجام خواهیم داد.

استعلام قیمت تایپ اینترنتی

خدمات تایپ آوا در زمینه تایپ فارسی به شرح زیر می باشد:

خدمات تایپ فارسی فوری

دراین نوع خدمات، پروژه شما در کمتر از چند ساعت آماده تحویل خواهد بود، معمولا فاصله زمانی انجام کارهای تایپ فوری به تعداد فایل های ارسالی شما بستگی دارد که از 40 دقیقه تا 4 ساعت زمان تحویل دهی آن می باشد. در این تایپ که به صورت فوری صورت می گیرد، علاوه بر سرعت بالای تایپ فایل شما، دقت و دوری از تایپ اشتباه در پروژه نهایی جزو افتخارات ما محسوب می شود، چرا که رضایتمندی شما را بدنبال خواهد داشت.

خدمات ویراستاری تایپ فارسی با قیمت ارزان

امروزه علاوه بر تایپ کردن، هنر ویراستاری به صورت علم درآمده است. اکثر نامه ها و درخواست های اداری که برای سازمان های مختلف ارسال می شود، می بایست از نظر ادبی و نگارشی صحیح باشند. در خارج از فضای مجازی معمولا هزینه هر دو صفحه بالغ بر ده هزارتومان خواهد بود. ولی وب سایت خدمات تایپ آوا که به صورت آنلاین 24 ساعت شبانه روز آماده سفارشات شما است، این هزینه رو به کمتر از 10 درصد در هر صفحه تنزل داده است تا بتوانیم خدماتی ارزان قیمت و مورد قبول شما عزیزان را فراهم کنیم.

خدمات تایپ و جدول کشی

در یک پله بالاتر از تایپ فارسی ساده، در برخی از پروژه های ارسالی شما، رسم جدول و اشکال مختلف وجود دارد که شما تمایل دارید آنها دوباره رسم شوند و از گذاشتن تصاویر جدوال و… پرهیز کنیم. ما آماده ایم تا این خدمات را با قیمت های عالی و ارزان برای شما فراهم کنیم. جهت دریافت لیست قیمت ها همراه با تخفیف دانشجویی ویژه، می توانید با شماره تماس های مرتبط با تایپ فارسی، با ما در ارتباط باشید.

خدمات تایپ فارسی و فرمول نویسی

هنگامی که از تایپ فارسی و فرمول صحبت می کنیم، بیشتر ذهنمان به نگارش های مهندسی و علوم پایه همچون فیزیک و ریاضیات می رود، ما آماده ایم تا تمام فرمول های شما را با بهترین هزینه تایپ فرمول در فضای مجازی تولید کنیم و همچنین در کنار آن اشکال مرتبط با فرمول های شما را رسم کنیم. از رسم نمودار تا رسم جدوال مرتبط با فرمول های شما، جهت ثبت سفارش تایپ فارسی خود می توانید با شماره تماس های یاد شده در وب سایت تایپ آوا تماس برقرار کنید.

خدمات تایپ زبان لاتین با قیمت ارزان

وب سایت آوا تایپ با داشتن کاربران حرفه ای، آماده است تا تمام کلمات لاتین شما را با قیمتی ارزان و عالی تایپ کند و در فایل ورد به شما تحویل دهد. جهت سفارش تایپ لاتین و انگلیسی خود می توانید با شماره های وب سایت تماس حاصل فرمایید تا دوستان ما شما را راهنمایی فرمایند و سفارش شما به حالت ثبت درآید.


قیمت تایپ

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.