امکان رسم انواع شکل، جدول و نمودار در ورد وجود دارد. اگر تخصص کافی در تایپ و رسم شکل و جدول و نمودار ندارید، با سایت تایپ  تماس بگیرید تا متخصصان این سایت، جداول و اشکال مورد نیاز شما را تایپ نمایند و نمودار رسم کنند.

رسم انواع جدول از کشیدن آماده جدول به اندازه و ابعاد دلخواه هست یا اضافه یا کم کردن قطر یا خطی از جدول . داخل جدول متن را نوشته و وسط چین می گذاریم. شکل دلخواه خودمان را از قسمت شِیپ انتخاب کرده و هر اندازه که بخواهیم روی صفحه قرار می دهیم. کشیدن نمودار در وُرد، ما می توانیم از نمودار های میله ای آماده شده استفاده کنیم یا نمودار را بسته به اندازه دلخواه خودمان رسم کنیم. اگر بخواهیم داخل جدول فرمول نویسی کنیم، از قسمتی که کادر را باز می کنیم برای نوشتن فرمول ها، فرمول دلخواه آماده شده را انتخاب کرده یا خودمان می نویسیم‌.

 

رسم شکل، نمودار و جدول در ورد

در فایل WORD بازشده در سربرگ INSER از گزینه ی TABLE برای رسم جدول استفاده می شد که با کلیک بر روی آن می توان تعداد ستون و ردیف های درخواستی را مشخص نمود. برای گذاشتن تصویر در یه فایل WORD از سربرگ INSERT گزینه ی PICTURE را انتخاب کرده و عکس مورد نظر را پیدا کرده و پس از آوردن عکس در صفحه ی WORD با استفاده از گزینه های سربرگ FORMAT می توان تغییرات مورد نظر را بر روی عکس اعمال کرد. برای رسم نمودار هم مجدداَ از سربرگ INSERT گزینه ی CHART را انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعات مورد نظر و انتخاب کردن نوع نمودار می توان آن را رسم کرد.

برای رسم جدول ، شکل و نمودار در ورد باید به منوی insert رفته و در قسمت دوم برای جدول و قسمت سوم برای شکل و نمودار که illustration هست مراجعه کنیم و هرکدام را که نیاز داشتیم استفاده کنیم.

از سربرگ اینسرت, تیبل را برای رسم جدول انتخاب می کنیم و جدول مورد نظر را رسم می کنیم.

در محیط ورد از قسمت insert منوی table را انتخاب می کنیم بعد از انتخاب این گزینه می توانیم ستونهای مورد نیاز خود را در راستای عمودی و افقی انتخاب کنیم و در محیط ورد رسم کنیم.

امکان ایجاد جداول پیچیده در سایت دیگر ما، یعنی انجام پروژه های اکسل آوا پروژه، قابل انجام می باشد.