چنانچه یک نویسنده یا مترجم هستید و برای تایپ کتاب خود نیاز به یک تایپیست ماهر و آشنا با تایپ کتاب می باشید می توانید از خدمات تایپ آنلاین آوا استفاده نمایید. همچنین مولفان عزیز میتوانید تایپ و صفحه آرایی کتاب های خود را با کیفیت عالی و هزینه مناسب به همکاران تایپیست ما در مرکز خدمات تایپ آنلاین آوا بسپارید و بدون نگرانی و دغدغه خاطر منتظر تحویل فایل نهایی خود جهت چاپ باشید. ما علاوه بر خدمات تایپ آنلاین، خدمات ویرایش و غلطگیری را نیز برای شما انجام خواهیم داد . کتاب شما در هر زمینه ای که باشد و به هر زبانی که نوشته شده باشد توسط تایپیست های ما به سرعت تایپ خواهد شد. نگران نوع نوشته های مطالب خود نباشید ما علاوه بر خدمات تایپ فارسی ، خدمات تایپ هر نوع نوشته شامل فرمول نویسی در محیط مت تایپ و طراحی اشکال و گرافیک و نمودار و شیمی و زیست و … را برای شما انجام خواهیم داد. گاهی وقتها شما از ما درخواست می کنید تا یک کتاب موجود را تایپ نموده و به یک فایل قابل ویرایش در محیط ورد تبدیل نماییم. این کار یکی از صدها خدمتی است که ما در سایت تایپ آنلاین آوا به مشتریانمان ارائه می دهیم. به سهولت می توانید مطالب خود را از طریق ایمیل و تلگرام و سایر وسایل و نرم افزارهای ارتباطی برای ما ارسال نمایید. برای ارسال کتاب خود نیز علاوه بر استفاده ازخدمات پست جمهوری اسلامی ایران می توانید نسبت به تحویل کتاب خود به یکی از نمایندگان یا تایپیستهای ما در شهر خودتان(یا نزدیکترین شهر به خودتان) اقدام نمایید. تایپ تخصصی کتاب و پایان نامه را از مرکز خدمات تایپ آنلاین آوا درخواست نمایید و در هر کجا که هستید تنها با یک تماس تایپ کتاب خود را با خیالی آسوده به تایپیست حرفه ای بسپارید.

تلفن تماس جهت اطلاع از روال ثبت سفارش و شروع کار:09038429115

کلمات کلیدی:

تایپ تخصصی

تایپ آنلاین

تایپ فارسی

تایپ آنلاین فارسی

تایپ کتاب

تایپ پایان نامه

تایپ حرفه ای

تایپ ارزان

تنظیمات پایان نامه

تایپ پایان نامه

صفحه آرایی کتاب

تنظیمات مقاله به فرمت دانشگاه

تنظیمات مقاله های isi

تایپ سوالات کنکوری

تایپ سوالات چهارگزینه ای

تایپ سوالات امتحانی

رسم نمودار

تایپ در تهران

سفارش تایپ در تهران

سفارش تایپ در مشهد

سفارش تایپ در کرج

سفارش تایپ در تبریز

تایپ فوری

تایپ فارسی

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.

 

 

2- اگر قائل به این مطلب باشیم که مطابق ماده 690 قانون مجازات اسلامی شرط امکان طرح شکایت داشتن سند مالکیت است، در مورد املاکی که فاقد سند رسمی است (همچنانکه حدود 70% املاک طالقان سند رسمی ندارند) ولی همگی دارای قباله و اسناد قدیمی هستند چگونه باید حفظ نظم کرد. آیا قانون در این محل­ها اجازه داده که افرادی به صورت گروهی می­توانند شبانه به ملکی حمله کنند و چون مالک و متصرف ده ساله آن، سند رسمی ندارد آن گروه حمله­کننده می­توانند با خیال راحت در آن ملک باقی بمانند؟

3- در ما نحن فیه، اینجانب دارای سند خرید ملک از شورای شهر طالقان با امضاء و مهر شورای شهر را و نیز اسناد عادی قدیمی مالکین و متصرفن سابق این ملک را دارم، اما حمله­کنندگان به ملک که اصولاً هیچ سابقه مالکیتی در این محل ندارند و حتی یک برگه عادی هم به عنوان اینکه این ملک تعلق به مورث آنها بوده ندارند و اداره ثبت طالقان هم نام آنان را به عنوان مالک پلاک 12 معرفی نمی­کند، می­توانند به اتکای چوب و چماق شبانه، به ملک من حمله کنند و در آن مستقر شوند؟

4- رأی سوم دادگاه طالقان (ضمیمه شماره 8)، واقعاً حیرت­زاست. چه در آن آورده که تصرفات متهمین نیز من غیر حق بوده و لیکن شکایت باید از طرف ذینفع مطرح شود. با این حال در همین رای اعلام داشته اگر شورای شهر طالقان شکایتی مطرح کند و خواستار رفع تصرف متهمین باشد به آن شکایت رسیدگی خواهد شد؟! گویا مگر نه آنکه خود شورای شهر بخش عمده همین ملک را در قبال اخذ ثمن به من فروخته است و این فروشنامه را تائید و تصدیق کرده است؟ پس چگونه من به عنوان خریدار از شورای شهر و قائم مقام آن شورا ذینفع نیستم ولی خود شورا که زمین را فروخته و مالکیت آن را به من منتقل نموده، ذینفع است؟ و فقط شورا می­تواند شکایت کند؟!