سفارش تایپ غیر حضوری

این روزها با توجه به شرایط کنونی شیوع کرونا و شرایط اقتصادی و مراجعه به کافی نت جهت انجام سفارش تایپ باید هزینه های گزافی بپردازیم.

از این رو ما جهت رفاه حال همشهریان عزیز اقدام به راه اندازی سایتی جهت سفارش تایپ کرده ایم تا بتوانیم خدمتی متمایز برای شما دوستان عزیز ارائه دهیم. شرایط برای طرفین برد برد می باشد ما سفارش شما را با کمترین هزینه و کوتاهترین زمان آماده کرده و به تلگرام یا اینستاگرام و یا هر نرم افزاری که شما بخواهید ارسال می کنیم.

ضمانت ما کیفیت کار ماست.

سفارش تایپ غیرحضوری

با گسترش شبکه های اجتماعی و ارتباطات دنیا واقعا به دهکده جهانی تبدیل شده است. ما صدای شما را از درون خانه می شنویم، سفارش تایپ شما را پذیرش می نماییم، شما هزینه های انجام تایپ را به صورت الکترونیکی از طریق درگاههای بانکی یا اپ های معروف پرداخت می نمایید، تایپیست های ما به صورت غیر حضوری سفارش تایپ شما را در منزل انجام داده ، ما تعهدهای لازم در خصوص تحویل به موقع سفارشات شما را پذیرفته و تایپی با کیفیت به صورت کاملا فوری و با کمترین هزینه را تحویل شما خواهیم داد.

موضوع به همین جا ختم نشده و ما خدمات پس از فروش متنوعی مانند ساخت پاورپوینت به صورت رایگان برای شما در نظر گرفته ایم. چنانچه می خواستید عملیات سفارش تایپ را به صورت حضوری به یک کافی نت یا دفتر فنی بسپارید هزینه های مراجعه حضوری و معطلی در تحویل تایپ فوری به مراتب سنگین تر از سفارش تایپ غیر حضوری می بود.

پس با این تفاسیر شما بهترین را انتخاب کرده اید.

و ما امیدواریم با همکاری دو طرفه خدمات بسیار عالی به شما بدهیم. و رضایت شمار را جلب کنیم. و در کار خودمان موفق.

همه ایرانی های عزیز لایق بهترین ها هستند.