شیت بندی برای رشته های معماری، گرافیک، طراحی صنعتی و سایر رشته های مرتبط با طراحی

در میان رشته های گوناگون دانشگاهی، برخی رشته های مرتبط با طراحی همچون معماری، گرافیک، طراحی صنعتی و سایر رشته های هنری و مرتبط با طراحی، نیاز دارند تا در پایان کار، به ارائه و پرزنت کار خود در قالب شیت هایی در ابعاد مختلف بپردازند. درواقع برای رشته های نام برده، شیت همچون پاورپوینت گام نهایی برای ارائه ی کار است که تمام روند پروژه و تلاش های صرف شده در هر کاری، در چند شیت می تواند به نمایش گذاشته شود. این شیت ها چنان چه از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد، تا حدود زیادی در موفقیت پروژه تأثیرگذار خواهند بود.

شیت های پرزانته در رشته ی معماری، گرافیک و همین طور سایر رشته های هنری، به سه روش کلی قابل ارائه هستند:
1.  ارائه ی دستی

2.  ارائه با نرم افزارهای کامپیوتری

3.  ترکیبی از دو شیوه ی ارائه دستی و کامپیوتری
1.  ارائه ی دستی:

در این شیوه کلیه ی نقشه ها و اطلاعات آماده برای ارائه، روی مقوای ارائه مجدداً ترسیم می شوند و با استفاده از تکنیک های مختلف طراحی و رنگ آمیزی (راندو) تکمیل می گردند. در این روش قبل از ترسیم باید برای نحوه ی چیدمان شیت و ترکیب بندی آن تصمیم گیری کرد.
2.  ارائه با نرم افزارهای کامپیوتری:

شیت های پرزانته می توانند با نرم افزارهای مرتبط با معماری و سایر رشته ها ارائه و تکمیل شوند. متداولترین نرم افزارها در این رابطه اتوکد، آرشیکد، اسکچ آپ، فتوشاپ و یا تری دی استودیو مکس و پاور پوینت هستند و نرم افزار هایی همچون رویت و یا راینو و … نرم افزارهای دیگری هستند که می توان برای تهیه ی محتوای شیت های معماری، گرافیک و… و ارائه ی آن ها استفاده کرد.

در این روش معمولا محتوای شیت ها همچون نقشه های دو بعدی (پلان، مقطع، نما) و تصاویر سه بعدی و سایر جزئیات کار با نرم افزار هایی مانند اتوکد، آرشیکد، رویت، تری دی مکس و اسکچ آپ طراحی و ایجاد می شوند. در نهایت از همه نرم افزارها نقشه ها و سایر اطلاعات را خروجی Jpeg یا JPG می گیرند و سپس در فتوشاپ شیت نهایی طراحی می شود و روی مقوا پلات گرفته می شود.

موسسه ی تایپ آوا با کمک متخصصین این حوزه سعی در ارائه ی خدماتی برای دانشجویان معماری، گرافیک و سایر رشته های هنری دارد.

ما با کمک متخصصین موسسه شیت هایی با ترکیب رنگی، افکت، نوع چیدمان و ابعاد متناسب با سلیقه ی مشتریان به ایشان ارائه می دهیم.

در ارائه ی نهایی شیت ها شما می توانید به صورت آنلاین تمام اطلاعات لازم برای قرارگیری در شیت را در اختیار ما قرار دهید تا در نهایت پرزانته ای ایده آل بر اساس سلیقه ی خود داشته باشید.
متخصصین تایپ آوا علاوه بر فتوشاپ بسته به سلیقه ی شما مشتریان می توانند با نرم افزاری مانند اتوکد به طراحی شیت بپردازند. در این صورت شیت با خط و خطوطی که در اتوکد رسم می شود طراحی شده و سپس نقشه ها در آن جاگذاری می شود و نهایتاً روی مقوا پلات گرفته می شود. انتخاب با شماست.
3.  ترکیبی از دو شیوه ی ارائه دستی و کامپیوتری

در این روش نیز بخشی از کار به کمک نرم افزار و بخشی دیگر به صورت دستی ارائه می گردد. اگر به نرم افزارهای مرتبط با طراحی تسلط ندارید، بخش کامپیوتری کار را به ما بسپارید.

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.