نحوه همکاری با مرکز تایپ آوا

به مرکز تایپ آوا خوش آمدید. قبل از اینکه همکاری با ما را شروع نمایید، لطفا به نکات زیر توجه نمایید.

افراد زیادی درخواست استخدام به عنوان تایپیست را دارند و ما مجبوریم متخصص ترین و آماده ترین افراد را گزینش نماییم. حقوق افرادی که استخدام می شوند از 1 میلیون تا 10 میلیون متغیر می باشد. حقوق شروع به کار ماهانه یک میلیون تومن می باشد.

نحوه همکاری به صورت غیر حضوری و پروژه ای می باشد. ما به افرادی که از سیاستهای مجموعه پیروی می کنند نیاز داریم و افرادی که از سیاستهای ما پیروی نمی کنند حتما حذف خواهند شد.

با توجه به مشغله زیاد ادمینهای تایپ آوا، پیامهایی که به صورت PV برای ما ارسال می گردند بررسی نمی شوند. لطفا با دقت پیامهای داخل گروه و آموزشهای داخل سایت را مطالعه نمایید تا به مشکل بر نخورید.

جهت دیدن بخشهای ویژه همکاران، حتما بایستی از طریق سایت google.com وارد سایت تایپ آوا بشوید.

اگر مایل به دریافت حقوق ثابت از مرکز تایپ آوا می باشید، ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.

نحوه همکاری با مرکز تایپ آوا

ما به تایپیست اهل تحقیق نیاز داریم.

خبر خوب اینکه اگه اگر اهل تحقیق هستید، از دیگران جلوتر هستید. ما در مرکز تایپ آوا، موضوع های زیادی برای تحقیق و تایپ داریم. کافی است روزانه چند موضوع تحقیق از ما بگیرید و پس از نگارش، آن را برای ما بفرستید.

همکاری در تمامی پروژه های ما الزامی است.

هدف ما گرفتن سهم بیشتری از پروژه های تایپ اینترنتی می باشد. در راستای این هدف پروژه های خاصی تعریف می شود و شما بایستی در این پروژه ها شرکت نمایید.

نحوه انجام تحقیق به چه صورت است؟

ما تعدادی ویدئوی آموزشی برای شما فراهم نموده ایم تا تحقیق خود را به درستی انجام دهید و تایپیست اینترنتی مرکز تایپ آوا شوید.

نحوه پرداخت حقوق تایپیستها به چه شکل می باشد؟

کلیه افرادی که حداقل 21 تحقیق در هفته انجام دهند، حقوق خود را دریافت خواهند کرد. پرداخت حقوق به صورت هفتگی و حداقل 250 هزار تومان در هفته می باشد. 

نحوه افزایش حقوق تایپیست

برای آن دسته از تایپیستهای محترمی که در این همکاری موفق عمل نمایند، یک اکانت پرمیوم ساخته می شود و پس از آموزش مطالب لازم، حقوق ماهانه 3 میلیون تومن پرداخت خواهد شد.

آماده همکاری با ما هستید؟

اگر مایل به ادامه همکاری با مرکز تایپ آوا هستید، ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

موضوع تحقیق را از ما تهیه نمایید.

ما موضوعات زیادی برای تحقیق و تایپ داریم. شما می توانید روزانه چند موضوع از ما دریافت نموده و در مورد آنها یک تحقیق در حدود 2 صفحه A4 تهیه نمایید. انجام حداقل 3 تحقیق در روز برای ادامه همکاری الزامی می باشد.

اصولی که در تهیه و نگارش تحقیق بایستی رعایت شود.

رعایت اصل کپی رایت

رعایت نکردن اصل کپی رایت، نوعی دزدی فرهنگی محسوب می شود. تحقیق انجام شده بایستی از ذهن خودتان نوشته شده باشد. بنابراین هرگونه کپی کردن از سایتهای دیگر قابل قبول نیست. مشاهده ویدئوی رعایت اصل کپی رایت.

استفاده مناسب از هدینگ ها

یک تحقیق مناسب بایستی یک H1 و حداقل چهار H2 و چندین H3 داشته باشد. این تحقیق بایستی در Microsoft Word نگارش شود و شما بایستی بر نحوه صحیح استفاده از هدینگها آشنایی داشته باشید. مشاهده ویدئوی استفاده مناسب از هدینگ ها.

استفاده از عکس در تحقیق

یک تصویر با هزاران کلمه برابری می کند. بنابراین استفاده از عکسهای مناسب در تحقیق الزامی می باشد. در استفاده ازعکس نیز بایستی اصول کپی رایت رعایت شود و از جایی کپی نکنیم. مشاهده ویدئوی استفاده از عکس در تحقیق.

استفاده از لینک در تحقیق

در متن تحقیق، بهتر است خواننده را به مطالب دیگر نیز ارجاع دهیم و این کار با استفاده از لینک دادن انجام می شود. استفاده از دو نوع لینک داخلی و لینک خارجی در هر تحقیق الزامی می باشد. مشاهده ویدئوی نحوه استفاده از لینک در تحقیق.

رعایت اصول نگارش زبان فارسی

رعایت اصول نگارش زبان فارسی الزامی می باشد. استفاده از کلمات منسوخ، مختصر نویسی و داشتن غلط املایی مجاز نمی باشد. حرف می در اول فعل با رعایت فاصله یا نیم فاصله  باید نوشت. مشاهده ویدئوی رعایت اصول نگارش فارسی در تحقیق.

رعایت اصول خوانایی و تاثیرپذیری کاربر

یک متن طولانی، مثل یک کتاب بدون عکس، خسته کننده خواهد بود. بایستی در خلال تحقیق، از عکس، آیکن، علائم بصری و … استفاده کرد تا مطالعه تحقیق برای خواننده خسته کننده نباشد. مشاهده ویدئوی رعایت خوانایی و تاثیرپذیری کاربر.

تصمیم خود را گرفته اید؟

اگر تصمیم به همکاری دارید، عضو گروه واتساپ زیر شوید تا هر روز عناوین تحقیق را دریافت نمایید. https://chat.whatsapp.com/JbibmynzqK2396tVKAd1qO

2 پاسخ

  1. طبق محاسبات ما، انجام هر تحقیق حدود یک ساعت طول می کشد. یعنی به ازای هر ساعت کار، مبلغ ۳۰ هزار تومن دریافت خواهید کرد.
    همچنین شما می توانید موضوع تحقیق کلی دریافت و در مورد زیرمجموعه های جزئی آن تحقیق جدید تولید کنید.

  2. من با داشتن اکانت پریمیوم مرکز تایپ آوا، مشغول به ساخت صفحات فرود در این سایت می باشم و حقوق اینجانب سه میلیون تومن در ماه می باشد.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.