اگر مطالب شما به صورت دست نویس می باشد، مثلا متن صحبتهای استاد را در کلاس نوت برداری نموده اید و یا یک وکیل هستید که مطالب و لایحه خود را به صورت دستی یادداشت نموده اید، تایپ دست نویس این مطالب را به سایت تایپ آوا بسپردید.

مطالب دست نویس به رده های مختلف خوش خط و بدخط تقسیم می شوند. در اکثر موارد مطالب دست نویس دارای خط عادی بوده و به راحتی قابل خواندن می باشند. ولی در مواردی دست نویس بسیار بد خط بوده به نحوی که امکان تشخیص بسیاری از کلمات آن وجود ندارد و این مسئله کار تایپیست را بسیار سخت می کند.

تایپ از روی دستنویس در سایت تایپ آوا

ما با داشتن هزاران تایپیست متخصص و ماهر که بارها و بارها فایلهای دست نویس را به فایل تایپی تبدیل نموده اند در خدمت شما هستیم. تایپیستهای ما توانایی خواندن متون بسیار بد خط را نیز دارند و بسیاری از کلمات ناخوانا در متن شما را حدس می زنند.

چنانچه کلمه ای واقعا قابل تشخیص و حدس زدن نباشد، به جای آن کلمه چند علامت سوال می گذارند و پس از پایان تایپ مطالب، فایل را برای شما ارسال می نمایند تا کلمات واقعی توسط خودتان تصحیح شده و در خدمات پس از تحویل رایگان، این لغات اصلاح می شود.

برای ارسال دست نوشته های خود، بایستی ابتدا صفحات را شماره گذاری نموده و عکسهای واضحی از آنها تهیه نموده و برای ما ارسال نمایید. اگر تعداد صفحات زیاد است، در صورت امکان مطالب خود را با یک اسکنر اسکن نموده و یا از طریق گوشی موبایل خود از آنها عکس با کیفیت تهیه نمایید.

بهتر است مطالب و عکسها را به صورت یک فایل زیپ در آورده و در قالب یک فایل کلی برای ما ارسال نمایید. اگر به دنبال نرم افزاری جهت تبدیل عکسها به یک فایل زیپ هستید، می توانید از نرم افزار winzip استفاده نمایید.

امکان رسم نمودار، تایپ فرمول، رسم شکل و جدول دست نویس وجود دارد. ضمنا در سایت تایپ آوا، امكاناتي مبني بر انجام هر گونه تبديل جزوه دست نويس، فرمول نويسي رياضي و تبديل صوت به متن موجود می باشد و تمامي علائم نگارشي و ويراستاري رعايت می شود.

با توجه به نوع دست خط و میزان خوش خط یا بد خط بودن مطالب شما، هزینه تایپ دست نویس متفاوت می باشد. شما می توانید سفارش تایپ مطالب خود را از طریق تایپ آوا نیز ثبت نمایید.