برای اینکه خوانندگان عزیز، درک کاملی از تایپ فارسی داشته باشند و تفاوت تایپ به زبان فارسی را با انواع دیگر تایپ درک نمایند ، ابتدا به مواردی در خصوص تایپ به زبان شیرین فارسی می پردازیم.

تایپ فارسی

چندین نوع تایپ وجود دارد، تایپ فارسی، تایپ لاتین ، تایپ فرمول، تایپ تخصصی ، تایپ عربی و … با توجه به اینکه ما در کشور فارسی زبان زندگی می کنیم و اکثر کتابها، مطالب و منابعی که استفاده می کنیم یا تولید می کنیم به زبان فارسی می باشد ، جهت تایپ مطالب زبان فارسی از اصطلاح تایپ فارسی استفاده می کنیم.

تایپ سریع فارسی

منظور از تایپ سریع فارسی، تایپ فوری مطالب به زبان فارسی می باشد. همانطور که می دانید سرعت تایپ هر تایپیست متفاوت است و در شرایطی که مشتری سفارش تایپ سریع فارسی را بدهد ممکن است از چند تایپیست به صورت همزمان استفاده شود و کار تایپ فارسی بین این چند نفر تایپیست تقسیم شود تا کار تایپ به سرعت انجام شود. در این شرایط با توجه به اینکه تایپیست باید سرعت عمل زیادی داشته باشد احتمال وجود غلط املایی در متن می باشد ولی یک تایپیست ماهر، علاوه بر اینکه سعی میکند میزان غلط املایی در تایپ فارسی را به حداقل برساند ، از امکانات ویژه غلط یابی و اصلاح آنها در مایکروسافت ورد استفاده می کند.

انجام تایپ فارسی

بسیاری از دانش آموزان ، معلمان و دانشجویان نیاز به تایپ فارسی دارند. تایپ یک متن به زبان فارسی با استفاده از امکانات نرم افزار ورد مایکروسافت بسیار ساده است و با کمی تمرین می توان آن را انجام داد ولی تایپ حرفه ای به زبان فارسی مهارتی است که بر اثر تمرین و تمرکز بسیار به دست می ید و به صورت عدم نگاه کردن به صفحه کلید و تایپ ده انگشتی صورت می پذیرد. یکی از معیارهای استخدام تایپیست در موسسه تایپ آنلاین آوا ، تخصص تایپیست در تایپ ده انگشتی فارسی و تعداد کلمات فارسی تایپ شده در دقیقه میباشد. بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد یا دکتری نیز برای تایپ پایان نامه خود به زبان فارسی از امکانات تایپ فارسی Microsoft Word استفاده می کنند و یا اینکه سفارش تایپ پایان نامه خود را ازطریق یکی از موسسات تایپ و ویراستاری پایان نامه انجام می دهند. همچنین اکثر جزوه هایی که دانش آموزان یا دانشجویان دارند نیز باید به زبان فارسی تایپ شود.

قیمت تایپ فارسی

قیمت تایپ فارسی در مقایسه با سایر انواع تایپ ، ارزانتر می باشد زیرا لازم نیست تایپیست مورد نظر تخصص دیگری داشته باشد. به عنوان مثال هزینه تایپ لاتین به دلیل اینکه تایپیست باید آشنایی با زبان انگلیسی و کلمات متداول این زبان داشته باشد ، بیشتر از نرخ تایپ به زبان فارسی می باشد. همچنین هزینه تایپ تخصصی هر رشته به دلیل اینکه لازم است تایپیست متخصص آن رشته باشد ، بیشتر از تایپ لاتین  است. زیرا تایپیست باید با اصطلاحات علمی آن رشته آشنایی داشته باشد.

نحوه سفارش تایپ آنلاین فارسی

سفارش تایپ فارسی به صورت آنلاین بسیار ساده است. کافی است با تلفنهای سایت ما تماس بگیرید و تمام راهنمایی های لازم را از ما دریافت نمایید. چنانچه فایل غیر تایپی از مطالب خود دارید کافی است آنرا از طریق راههای ارتباطی چون ایمیل ، تلگرام و … برای ما ارسال نمایید و فایل تایپی خود در محیط ورد را به همان طریق از ما دریافت نمایید. چنانچه مطالب شما دست نویس می باشد کافی است با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود از مطالبتان عکس تهیه کرده و از طریق تلگرام برای ما ارسال نمایید.

 نحوه پرداخت هزینه تایپ فارسی

بعد از ارسال مطالب خود ، مقداری از هزینه تایپ را به صورت بیعانه پرداخت خواهید کرد و در پایان پس از اتمام تایپ ، مابقی قیمت اعلام شده را پرداخت نموده و فایل تایپ شده خود را تحویل بگیرید. کلیه کارهای تایپ شده در موسسه تایپ آوا دارای گارانتی اصلاحات رایگان می باشد. بنابراین بدون مراجعه به موسسات تایپ و صفحه آرایی، به راحتی و از داخل منزل، محل کار، اداره، مدرسه و دانشگاه خود ، مطالب خود را جهت تایپ فوری به ما بسپرید.

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.