سفارش تایپ و تنظیم پایان نامه

اگر وقت و تخصص کافی برای تایپ پایان نامه خود را ندارید، تایپ و صفحه بندی پایان نامه خود را به همکاران ما در مرکز خدمات تایپ آوا بسپارید. کافی است نسخه ی اسکن شده دستنوشته های خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال نموده و پس از مدت زمان توافق شده فایل ورد پایان نامه خود را دریافت کنید. جهت تنظیمات نیز لطفا راهنمای تنظیمات پایان نامه ی دانشگاه محل تحصیل را ارسال نمایید تا فایل شما به همان فرمت به شما تحویل گردد.

مرکز خدمات تایپ آوا با بهره گیری از همکاران تایپیست متعهد،با سابقه و متخصص کار تایپ تخصصی پایان نامه های شما را در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت به عهده می گیرند.

اگر پایان نامه شما لغات لاتین، عربی و یا فرمول نویسی های پیچیده دارد و نیاز به تایپیست متخصص در این زمینه ها دارید، با ما تماس بگیرید.

شما دانشجویان عزیز می توانید کار تایپ پایان نامه خود را به همراه ویراستاری، صفحه ارایی، اتومات کردن و…را به کارشناسان متخصص ما بسپارید. چنانچه فایل تایپ شده پایان نامه را آماده نموده اید ،می توانید کاراهای پایانی شامل اتومات کردن فهرست مطالب، شکل ها ، نمودارها و… نیز صفحه آرایی و ویراستاری کامل متن مانند: رعایت نیم فاصله، ویرگول، پاراگراف بندی ….را به همکاران تایپیست حرفه ای و با سابقه ی ما در مرکز خدمات تایپ آوا بسپارید.

سفارش تایپ پایان نامه

همکاران ما در مرکز خدمات تایپ آوا کار تایپ و تنظیم و صفحه آرایی پایان نامه های شما را با بهترین و بالاترین کیفیت و کمترین ایراد در اسرع وقت برای شما انجام می دهند.

کافی است نوشته ها فایل ها عکس و…را به همراه راهنمای تنظیمات برای ما ایمیل کنید. در صورت نیاز به  صفحه آرایی و تنظیمات خاص دانشگاه محل تحصیل، لطفا راهنمای تنظیمات را نیز برایمان ارسال نمایید.

همچنین اگر در تایپ پایان نامه دانشگاه محل تحصیل شما، تنظیمات خاص خود را تعیین کرده، می توانید فایل راهنما جهت تنظیم صفحات را برایمان ارسال کنید تا فایل نهایی دقیقا با صفحه آرایی، فونت و تنظیمات خواسته شده ی دانشگاه به شما تحویل گردد.

تایپ و تنظیم و ویرایش پایان نامه