شما دانشجویان عزیز میتوانید از تدریس اساتید خود فایل صوتی تهیه کرده و سپس کار تایپ و تبدیل فایل صوتی به فایل وورد را از ما بخواهید.
هزینه ی پیاده سازی فایل های صوتی و یا فیلم،به صورت دقیقه ای محاسبه میشود.عواملی مانند داشتن لهجه،تند خوانی و کیفیت صدا بر روی محاسبه ی قیمت تاثیر گذار خواهد بود.
تلفن تماس جهت سفارش:09038429115
ادرس ایمیل جهت ارسال فایل:hamidi9115@yahoo.com
کلمات کلیدی:
سفارش تایپ
تایپ جزوه
تایپ انلاین
تایپ سوالات امتحانی و کنکوری
تایپ فایل صوتی
تایپ پایان نامه
تایپ و صفحه ارایی کتاب
نمونه کار تایپ شده در ادامه مطلب:
تایپ فارسی
جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.
جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا کلیک کنید.
همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.
درس پژوهی چیست؟
درس پژوهی پژوهشی مدرسهمحور است و بر چرخه یادگیری گروهی، کیفی، مشارکتی و مداوم کارگزاران آموزشی شامل تبیین مسئله، طراحی، عمل، بازاندیشی و بازبینی یافتهها استوار است. سپس، طرحی برای انجام پژوهش مشارکتی در آموزش پیشنهاد میکنند. آنگاه آن را به اجرا میگذارند و سپس به ارزیابی و بازبینی فرایند عمل میپردازند. در این فرایند یادگیری از یکدیگر به صورت مشارکتی سازماندهی میشود و در عمل، ظرفیت مدارس برای گسترش یادگیری سازمانی، تولید و به کارگیری دانش حرفهای در مدرسه و گسترش ظرفیت تغییر خود پایدار افزایش مییابد.
درسپژوهی به گسترش فرهنگ یادگیری در مدارس یاری میرساند و محیطی را فراهم میسازد تا معلمان از یکدیگر بیاموزند دانش حرفهای خود را ارتقا دهند. در رفتار آموزشی خویش بازاندیشی کنند و در برنامههای «تحول مستمر آموزشی» مشارکت جویند.
پژوهشگران هسته اصلی درسپژوهی را فعالیت معلم میدانند و معتقدند که بهبود آموزشی تغییر فرهنگی است و بنابراین باید مرحله به مرحله و آهسته انجام شود و معلمان تنها کسانی هستند که میتوانند موجب بهبود آموزشی شوند و به گفته استن هاوس معلم نه به عنوان ناقل منفعل اطلاعات بلکه به عنوان یک کارورز بازتابی، یک محقق و یک انسان حرفهای در نظر گرفته میشود. (به نقل از سرکار آرانی، 1392).
1) مسأله:
تعریف و تبیین مسأله و توصیف چالشهای موجود:
به دنبال مطرح شدن رویکرد جدید نظام آموزشی در سند چشمانداز وزارت آموزش و پرورش تغییر و تحول در کتابهای درسی ما را بر این داشت تا با تبادل نظر همکاران چندین جلسه با ضرورت به کارگیری روشهای جدید تدریس دروس آمادگی دفاعی پایه نهم در قسمت روشهای پدافند غیر عامل در آسانتر کردن درسپژوهی، تاریخچهای طولانی در ژاپن دارد. مکانی که نخستین بار این اندیشه بوسیله معلمان و با تلاشهای بسیار مطرح گردید (Ferandez,2002) درسپژوهی رویکردی است که معلمان ژاپنی از دیرباز برای توسعه مهارتهای حرفهای خود برگزیدهاند. در این رویکرد پویا، معلمان در طی برنامهای منظم و براساس رشد ارزشهای تدریس با یکدیگر برای رسیدن به وضعیتهای بهتر در مدیریت کلاس درس، همکاری و مشارکت میکنند. اکنون نتایج شگفتانگیز درسپژوهی در رفع کاستیهای آموزشی موجب گسترانیدن این اندیشه در سراسر جهان بعنوان یک رویکرد موثر برای اداره مدارس و کلاسهای درس شده است. (احمد ساکنی، هدایت درسپژوهی، 1389).