شما دانشجویان عزیز میتوانید از تدریس اساتید خود فایل صوتی تهیه کرده و سپس کار تایپ و تبدیل فایل صوتی به فایل وورد را از ما بخواهید.

هزینه ی پیاده سازی فایل های صوتی و یا فیلم،به صورت دقیقه ای محاسبه میشود.عواملی مانند داشتن لهجه،تند خوانی و کیفیت صدا بر روی محاسبه ی قیمت تاثیر گذار خواهد بود.

تلفن تماس جهت سفارش:09038429115

ادرس ایمیل جهت ارسال فایل:hamidi9115@yahoo.com

کلمات کلیدی:

سفارش تایپ

تایپ فوری

تایپ جزوه

تایپ انلاین

تایپ سوالات امتحانی و کنکوری

تایپ فایل صوتی

تایپ پایان نامه

تایپ و صفحه ارایی کتاب

نمونه کار تایپ شده در ادامه مطلب:

تایپ فارسی

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.

 

درس­ پژوهی چیست؟

درس پژوهی پژوهشی مدرسه­محور است و بر چرخه یادگیری گروهی، کیفی، مشارکتی و مداوم کارگزاران آموزشی شامل تبیین مسئله، طراحی، عمل، بازاندیشی و بازبینی یافته­ها استوار است. سپس، طرحی برای انجام پژوهش مشارکتی در آموزش پیشنهاد می­کنند. آن­گاه آن را به اجرا می­گذارند و سپس به ارزیابی و بازبینی فرایند عمل می­پردازند. در این فرایند یادگیری از یکدیگر به صورت مشارکتی سازماندهی می­شود و در عمل، ظرفیت مدارس برای گسترش یادگیری سازمانی، تولید و به کارگیری دانش حرفه­ای در مدرسه و گسترش ظرفیت تغییر خود پایدار افزایش می­یابد.

درس­پژوهی به گسترش فرهنگ یادگیری در مدارس یاری می­رساند و محیطی را فراهم می­سازد تا معلمان از یکدیگر بیاموزند دانش حرفه­ای خود را ارتقا دهند. در رفتار آموزشی خویش بازاندیشی کنند و در برنامه­های «تحول مستمر آموزشی» مشارکت جویند.

پژوهشگران هسته اصلی درس­پژوهی را فعالیت معلم می­دانند و معتقدند که بهبود آموزشی تغییر فرهنگی است و بنابراین باید مرحله به مرحله و آهسته انجام شود و معلمان تنها کسانی هستند که می­توانند موجب بهبود آموزشی شوند و به گفته استن هاوس معلم نه به عنوان ناقل منفعل اطلاعات بلکه به عنوان یک کارورز بازتابی، یک محقق و یک انسان حرفه­ای در نظر گرفته می­شود. (به نقل از سرکار آرانی، 1392).

1) مسأله:

تعریف و تبیین مسأله و توصیف چالشهای موجود:

به دنبال مطرح شدن رویکرد جدید نظام آموزشی در سند چشم­انداز وزارت آموزش و پرورش تغییر و تحول در کتاب­های درسی ما را بر این داشت تا با تبادل نظر همکاران چندین جلسه با ضرورت به کارگیری روشهای جدید تدریس دروس آمادگی دفاعی پایه نهم در قسمت روشهای پدافند غیر عامل در آسان­تر کردن درس­پژوهی، تاریخچه­ای طولانی در ژاپن دارد. مکانی که نخستین بار این اندیشه بوسیله معلمان و با تلاشهای بسیار مطرح گردید (Ferandez,2002) درس­پژوهی رویکردی است که معلمان ژاپنی از دیرباز برای توسعه مهارتهای حرفه­ای خود برگزیده­اند. در این رویکرد پویا، معلمان در طی برنامه­ای منظم و براساس رشد ارزشهای تدریس با یکدیگر برای رسیدن به وضعیت­های بهتر در مدیریت کلاس درس، همکاری و مشارکت می­کنند. اکنون نتایج شگفت­انگیز درس­پژوهی در رفع کاستی­های آموزشی موجب گسترانیدن این اندیشه در سراسر جهان بعنوان یک رویکرد موثر برای اداره مدارس و کلاسهای درس شده است. (احمد ساکنی، هدایت درس­پژوهی، 1389).