واژە پرداز word یکی از نرم افزارهای پکیج آفیس هستش برای انجام امورات تایپ و نشر رومیزی و انجام اموری از قبیل رسم جدول، فرمول نویسی، اضافه کردن رسانه های از قبیل متون چندبعدی،عکس، تصویر گرافیکی، نمودار و چارت به اسناد
دارای امکانات بسیار حرفه ای از قبیل حاشیه گذاری، پاورقی نویسی، واترمارک کردن و…برای اسناد می باشد.به طور کلی ورد برنامه ای که از اون برای نوشتن مطالب استفاده میشه و یک سری امکانات مثل تایپ ، انتخاب فونت و یا دانلود فونت جدید و استفاده از آن ها ( فارسی و لاتین ) ، اندازه فونت ، تغییر رنگ متن نوشته ، تغییر فاصله بین خطوط ، تغییر فاصله متن از حاشیه صفحه ، انتخاب نوع صفحه خاص مثل A3 یا A4 ، اضافه کردن تصویر در بین متن ، استفاده از شکل های موجود در برنامه ورد مثل فلش یا مربع و دایره ، نوشتن فرمول های ریاضی در قسمت symbol ، اضافه کردن متن پس زمینه کم رنگ ، ایجاد حاشیه برای متن ، bold و خط کج و خط زیر متن ، آماده سازی متن برای پرینت ، ایجاد انواع نمودار در متن ، چپ یا وسط یا راست چین کردن متن و …برنامه ورد  متداول ترین برنامه واژه پرداز  موجود به شمار می آید.
هدف اصلی  برنامه این است که در تایپ و قالب بندی متن ها مفید واقع شود.
 امکانات دیگری شامل ایجاد جدول ،کار با تصویرهای گرافیکی ،اضافه کردن عکس ،صفحه آرایی و … دارد.با سلام امکاناتی که ورد داره اینه که هر متنی رو به هر صورتی که دلمون بخواد می تونیم طراحی کنیم از نوع طراحی  صفحه گرفته تا قلم و ، اندازه و غیره به تمام زبان های دنیا می تونیم تایپ داخلش انجام بدیم که الیته من فقط فارسی و انگلیسی رو می تونم و تایپ فرمول های ریاضی رو انجام بدم . من دو ساله که تایپیست سایت کاریابم و سرعت دستم هم بالاست چون زیاد تایپ کردم . استفاده های زیادی میشه از ورد کرد ولی چون من شخصا انجام ندادم اطلاعی هم راجع بهشون ندارم  اما با یک آموزش ساده راحت می تونم یاد بگیرم من به زبان عامیانه خودم نوشتم اگه بد نوشتم عذرخواهی می کنم به قول شما می تونستم برم از سایتهای مختلف مطلب جمع کنم و برای شما فرستادم  ولی ترجیح دادم هر چی از ذهنم برخواسته می شه براتون بفرستم.کاربردهای Word :
این نرم افزار دارای کاربردها و امکانات فروانی می باشد که برای تایپ و فرمول نویسی و … استفاده می شود word قابلیت اضافه کردن افزونه های مختلفی مثل MathType و ویراستیار و … را دارا می باشد . برای استفاده کردن از این امکانات باید از سربرگ های متعددی که این نرم افزار در اختیار ما گذاشته استفاده کنیم که در ادامه به طور خلاصه به معرفی آنها و امکانات این نرم افزار می پردازیم:
سربرگ Home :
از این سربرگ می توانیم برای تغییرات نوشتاری، پاراگراف بندی، سبک نوشته و ویرایش و جستجو داخل فایل استفاده کنیم.
سربرگ Insert:
از این سربرگ می توانیم برای کشیدن جداول، فلوچارت ها، اضافه کردن تصویر،اضافه کردن لینک ها داخل و یا خارج از فایل word، اضافه کردن سربرگ و شماره گذاری صفحات، کشیدن اشکال و هم چنین یکی از مهم ترین ویژگی های این سربرگ فرمول نویسی و سمبولینک آن است.
Design:
همانطور که از اسم آن مشخص است برای ظاهر و تم صفحات استفاده می شود و هم چنین حاشیه گذاری و Watermark یکی دیگر از خصوصیات این سربرگ می باشد.
Page Layout:
سایز صفحات انتخابی و هم چنین ستون بندی را می توان با استفاده از این سربرگ انجام داد. فشردگی پاراگراف ها، طرز قرار گرفتن عکس در فایل word از این سربرگ استفاده می شود.
References:
ویژگی های این سربرگ عبارتند از فهرست بندی، ایجاد پاورقی، شماره گذاری شکل و جداول و …
Mailings:
برای ایجاد صفحات به فرمت نامه و ایمیل و هم چنین تنظیمات مربوط به آن استفاده می شود.
Review:
برای برطرف کردن غلط های املایی و گرامری و … و ترجمه و یادداشت گذاری
برای تنظیمات پیشرفته این نرم افزارمی توانیم از Word Option استفاده کنیم.
یک نرم افزار برای تایپ و ویرایش متن است که ابزارها و گزینه های زیادی برای تایپ و طراحی متن دارد.مثلا با استفاده از گزینه insertمی توانیم مواردی مانند جدول،عکس و نمودار را درج کنیم.در این برنامه می توانیم متن مورد نظر را به صفحات مختلف تقسیم کنیم.
الف:  تایپ پایان¬نامه، مقاله، تحقیق، تایپ دادخواست دادگاه، تایپ سوالات امتحانی، تایپ در محیط اکسل
ب: تایپ از روی دستنویس و تایپ از روی عکس
ج: تایپ فرمول در محیط ورد و با استفاده از نرم¬افزار mathtype
د: تایپ سوالات امتحانی در سربرگ

امکانات و کاربردهای ورد
واژه پردازی با قابلیت
–    تایپ و ویرایش و طراحی متن
–    تایپ فرمول
–    ایجاد جدول‌ها و نمودارهای مختلف
–    کار با تصویرهای گرافیکی
–    قابلیت برنامه‌نویسی
–    امکان ترجمه لغات و متن
–    مخفی‌سازی متن
–    ایجاد توضیح برای متن
–    امکان تصحیح غلط‌های املایی
–    کادر بندی صفحات
–    شماره گذاری صفحات یا پاراگراف‌ها
–    ایجاد زیر نویس
–    فوتر و هدر
–    درج متون در چند ستون
–    اندیس گذاری متون
–    ایجاد ماکرو
–    ایجاد کلید ترکیبی برای کلمات پر تکرار
–    جستجو و جایگزینی متن
–    لینک کردن متون
–    قالب‌بندی
–    تنظیمات چاپ

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.